Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Jeg har en nydelig jente som ble født i uke 34 som nå er tre måneder. Jeg blir imidlertid så utrolig frustrert over at folk forventer at hun skal være som andre terminbarn med tanke på utvikling...Vi er mye sammen med andre barn som er født i samme tidsrom, og da sammenliknes det jo stadig...Skulle bare ønske alle vennene mine kunne se de herlige smilene jeg får hver dag
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Kommenterer vennene dine at hun har kommet kortere i utviklingen eller har de sagt noe du har reagert på?
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 jeg vet akkurat hvordan du har det - og min er bare født 3,5 uker før terminen! Får ofte kommentarer som går på at han ikke klarer å holde hode når vi "drar" han opp på hans armer eller ikke klarer å holde leken med begge hendene foran ansikt... MEN han er frisk, legger på seg, utvikler seg og er en stor sjarmør. Hadde også ønsket at vennene kunne se det. Nytter ikke å sammenligne uansett, for hvert barn utvikler seg forskjellig. Nyt dine stunder med din skjønne jente. Jeg gjør det med gutten min :-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hva slags venner er det som driver og komenterer sånt? Eller er du litt hårsår og redd for at de andre skal tenke negativt om jenta di?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Hei Jeg er i barselgruppe med en gutt som er født 7 uker for tidlig og der ser det ut for at mor er mer opptatt av det enn andre. Jeg må si jeg er forblølffa over hvordan det har jevnet seg ut i løpet av det første året jeg. Sånn istarten var det nesten litt vanskelig å se at de skulle kunne begynne i samme klasse på skolen, men nå derimot Kos deg med barnet ditt og ta heller igjen med folk! Hun er snart på høyde med de andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå