Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og dermed bytter jeg nick igjen. Jordmor trodde mer at det var en jente enn en gutt, men hun turde ikke si noe sikkert. Så dermed får vi bare vente til den lille kommer til verden.

Vi fikk ihvertfall 8 flotte bilder, og dvd - var veldig gøy å se den lille sprelle vilt mens h*n suttet på tommeltotten sin :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååh, så koselig da! var sikkert en helt ubeskrivelig opplevelse. Har bare vært på vanlig ultralyd, men har så lyst på 3D, man ser jo så mye mere av utseende på barnet. Såå morsomt. Koster det mye? har sett noen betale godt over 1000, syns det er litt dyrt for bare et show. Kanskje kjøpe et bedre stellebord da :P

Skrevet

Vi betalte 1300.. men da fikk vi jo som sagt dvd og 8 bilder. Man kan velge selv om man f.eks ønsker cd, og hvor mange bilder man vil ha. selve undersøkelsen kostet rundt 800, og så + pr.bilde + cd.

Skrevet

Hei Pelin! Vi har også tenkt oss det der.. Men hvor langt er du på vei?

Og hvor i landet fikk du gjort dette? :)

Skrevet

Jeg er akkurat 24 uker i morgen, så var litt tidlig ute. Hadde egentlig time i uke 26 men måtte fremskynde pga. at jeg skal reise bort. Jordmor sa det var veldig tidlig for en slik undersøkelse, så det kunne være vi ikke fikk så fine bilder. Men da undersøkelsen var over synes hun bildene ble overraskende bra, og vi var veldig fornøyd vi og. Ligger to på profilen hvis du vil se, så du vet sånn ca. hva man får på dette stadiet. Hun sa også at de aller beste bildene får man rundt uke 30.

Vi var på Balder-klinikken i Oslo. Veldig søt og hyggelig jordmor. Gav oss litt rabatt fordi hun ikke klarte å se kjønn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...