Gå til innhold

Kan man blande ferdig grøt og ha med seg ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært så greit.... Jeg bruker å ha fruktmos og malt i grøten også, så det er litt pes å ha med ALT dette ut sammen med grøtpulver og vann.

Eller holder det seg ikke noe særlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare blande ut litt malt i vannet du sal blande med.. så slipper du å ta med det glasset ivertfall...

Skrevet

hmm. har ikke prøvd å varme opp grøt så det vet jeg ikke. Enn om du lager grøten skikkelig tykk så blander du bare med kokende vann( det får du jo sikkert på cafe eller lign). Prøv det hjemme først så ser du om det blir bra.

Skrevet

Jo, kan jo det. Men det enkleste hadde vært å blande alt ferdig hjemme :-)

Skrevet

Tenker egentlig på om den blir dårlig på noen måte. Er jo ikke snakk om flere timer, men jeg vet ikke hvor lenge det holder seg jeg.

Hadde da laget det i et glass og satt det i en thermo-bag så den hadde holdt temperaturen....

Skrevet

Jeg tror man skal være forsiktig med å ha med varm grøt/melk, fordi bakterier formerer seg kjapt i melkeprodukter. Men er ikke sikker... Man hadde sikkert fått kjøpt ferdiggrøt dersom det ikke var noe problem???

Skrevet

hello,

jeg gir grøt til gutten min, og når han ikke spiser opp alt og det blir liggende noe i skålen så tar det ikke lang tid merket jeg før det blir tynnere og litt rar. jeg merket det da det hadde ståt i rom temperatur ca en time, han sovnet ved måltiden og våknet med grått, jeg tenkte kansje han er mere sulten og skulle gi han mere av grøten men ombestemt meg når jeg merket forskjellen i konsistensen.

jeg tar med pulver, melk og litt frukt purre ublandet når jeg vi skal ut.

Jeg tar ikke sjansen å gi han mat han kan bli dårlig av.

Skrevet

åh, det hadde jeg nok ikke gjort... når grøten har ligget i skalå i en times tid ser den veeeldig guffen ut, og den er helt bløt noen steder, og skiller seg liksom..

jeg tenker også at siden ingen har kommet med ferdig grøt på boks enda, slik som ferdigmelk, middag ol, så må det jo være en grunn til det..

Jeg tar med pulver i en boks,varmt vann på termos( du kan evt ta å blande malt i vannet før du går ut), også en boks med fruktmos.. og en stor skål, slik at det ikke er så lett å søle.. man rører veldig fort sammen grøten da, jeg har tilogmed gjort det i baksete i bilen engang det var krise.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...