Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Har dere ikke jobb eller skole?? Bare sånne trygdesnyltere?
Den drygaste Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 nope, er i mammapermisjon! så der....
Pinny og lillegutt Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg er en "trygdesnylter". Vil ikke kalle meg snylter egentlig for jeg har en god grunn til å ikke være i jobb/skole, skulle gjerne jobbet eller gått på skole jeg, men akkurat hvor jeg er i livet mitt nå går ikke det.. Du da..? jobb, skole, trygdesnylter? Eller er du en av de som er på jobb og surfer på BiM fordi du er såpass avhengig at du ikke klarer å la være, og ikke gjør jobben du skal egentlig gjøre
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Skal vi ta diskusjonen om "trygdesnyltere" å nå, kan bli en lang og heftlig debatt. Til tross for ditt utsagn, så håper jeg ikke at trygdesystemet svikter deg en vakker dag når DU trenger det.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 hvor er du da? på jobb og på BIM?? da holder du jo virkelig samfunnet oppe.. haha
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Jeg sitter på jobben ja, men har noen timer ledig nå, fordi vi skal jobbe masse i helga. Litt for liten tid til å dra hjem på, så derfor bruker jeg tiden min på BIM. Håper dette er greit, og at ikke samfunnet raser sammen av denne grunn. Hva gjør du da for å holde samfunnet oppe? Utrydder "trygdesnyltere"?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Kunne ikke være mere enig med deg. Men har mammapermisjon så da er jeg vel unnskyldt?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Bruker pcen på jobb til å sitte på bim Ubrukelig! Jeg er ferdig på jobb NU og begynte kl 07.30 idag tidlig. Titter innom bim før resten av dagens plikter kaller.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Jeg elsker ordet trygdesnylter! Hehe! Bruker det ofte selv! Jeg hater den rasen.. Alle kan gjøre noe! Uansett hva som feiler dem,er det alltids noe de kan utføre..
velsignet med to Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Mammapermisjon og såkalte "trygdesnyltere" som du kaller det er vel to forskjellige ting?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 Jeg er vel ikke den eneste. Tror det er et fåtall som ikke bruker jobb pc på private ting av og til. Sjekker privat e-post, eller oppgir jobb e-posten til private formål. En av godene man har på jobben min i allefall. Sjefen sier nå det er greit, så da syns jeg ikke at det er så kritikkverdig
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #13 Skrevet 21. september 2007 Er faktisk enig med deg om at alle kan gjøre noe. Men er samfunnet lagt til rette for at alle kan gjøre noe? Nei det er ikke det!!!! Jeg var sykemeldt i 6 uker i sommer pga. et beinbrudd. Kunne utføre jobben min hjemmefra, fordi jeg jobber med data. Men NAV ønsket ikke å sponse den programvaren jeg trengte for å jobbe hjemmefra, så de betalte med heller sykepenger, som kostet 3 ganger så mye. Fins eksempler på mange som både kan og ikke minst ønsker å ta i et samfunnstak, men forholdene blir ikke lagt til rette. Og en annen ting, det er veldig farlig å sette mennesker i bås, plutselig havner man der selv en dag.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #14 Skrevet 22. september 2007 til HI,du sitter nå her selv da.. patetisk,hehe..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #15 Skrevet 22. september 2007 herregud så patetisk sagt.. vær gravid i uke 38 å prøv å jobb.. det er faktisk trygdekontoret som tar oss ut tre uker før fødsel.. jeg ble sykemeldt den 16 august pga bekkenløsning og nerver som står i klem.. beklager jeg kan nok ikke gjøre noe annet enn å være hjemme å pleie meg selv å sitte litt foran dataen.. hehehehehe.. deilig med fri... garantert at du har et problem med deg selv.. utrolig BARNSLIG av deg å rakke ned på andre.. STAKKARS deg du må ha det kjedelig i hverdagen..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #16 Skrevet 22. september 2007 Har jobb, men det er vel ikke akkuratt en fin ting å jobbe på nattklubb med to måneder igjen. Hverken sundt for meg eller barnet det så.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #17 Skrevet 22. september 2007 Noen må bare finne opp noe shit å skrive om for å få til krangel,skjønner ikke atdere lar dere provosere."Trygdesnylter" som dere kaller det eller i100% stilling,uansett har dere/vi fri en gang i løpet av 24 timer så det blir tid til å stikke innom BIM elr???
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #18 Skrevet 22. september 2007 Moro å diskutere litt. Jeg bare varmer opp til den dagen jeg står ansikt til ansikt med en person som liker å sette andre mennesker i bås. Det ser ut til at det finnes ganske mange av dem.
Ikkelektuell Skrevet 22. september 2007 #19 Skrevet 22. september 2007 Så du har ikke møtt noen sånne før? Hvilken stein var det du bodde under, sa du?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #20 Skrevet 22. september 2007 Jo da har møtt på mange som har sånne meninger, men egentlig adri brydd meg før. Men nå ser jeg jo at selv om vi lever i 2007, så er det fortsatt noen som liker å sette andre i bås. Det som noen tydeligvis ikke har skjønt er at når man peker en finger mot noen, så er det alltid tre fingre som peker tilbake på en selv.
Lurvehette Skrevet 22. september 2007 #21 Skrevet 22. september 2007 IDIOT!!!! jeg jobber 120%, har barn på 4 og 2 år, og dette går bare utover nattesøvnen min!!!! GET A LIFE du også, siden du også er INNLOGGET her!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #22 Skrevet 23. september 2007 Vet du, HI, det finnes mennesker som jobber skift og. Men du tenker kanskje ikke lenger enn nesa di rekker? Jeg er ofte inne på bim når jeg har avspasert litt på ettermiddagen, eller hvis jeg er hjemme og er syk. Imotsetning til visse mennesker pleier jeg å jobbe når jeg er på jobb, så da er jeg ikke på nett.....hint, hint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå