sivilivikivi Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Var på kontroll idag hos jm og det viser seg at jeg har gått ned enda mer!Nå ligger jeg på 60,4kg og veide 57kg før jeg ble gravid. Målet er å gå opp 6kg til sammen men det ser ikke ut som om jeg klarer det.Nå er jeg i uke 37 + 4dager! Men trøsten er at jeg vet at jenta mi har det bra i magen!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 er du mye kvalm og sånn i svangerskapet eller spiser du vanlig og sånn? Jeg veide 56 før svangerskapet og har bare gått opp 2 kg. men jeg har vært ekstremt dårlig gjennom hele svangerskapet. Men jeg har vært til oppfølging pga dette og barnet har det helt fint. Er bare oss det går utover. Barnet tar det det trenger
sivilivikivi Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Nei er ikke kvalm og spiser mer en det jeg pleier. Men som hun jm sa så er det noen som går opp og noen går ned! Vet at jeg ikke trenger å bekymre meg men allikevell så stresser jeg med å prøve å gå opp til fødselen
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Fra uke 34 til uke 37 gikk jeg også bare ned, til tross for at jeg levde som før og spiste normalt. Magen voks likevel, og det er jo det viktigste! Nå har vekten begynt å få fart på seg igjen. Tror kroppen styrer vektoppgangen selv, og det så lenge babyen har det bra og magen vokser ville ikke jeg bekymret meg. :-)
Lille Bo Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Hei! Ble beroliget av innlegget ditt jeg : ) Jeg er bare i uke 30 + 1 men har den siste tiden gått ned/stagnert på vekten. Har vært oppe i nesten 3 kg økning, men nå er jeg nede i 2 kg. Og jeg skal på kontroll på onsdag for å kontrollere at blødningene mine ikke påvirker veksten til jenta vår. Sist jeg var inne på KK sa de at babyen vår hadde fin vekt, men det var i begynnelsen av blødningsperioden min for tre uker siden. Så takk skal du ha : ) Greit å vite at ikke alle legger på seg masse og at det ikke betyr at babyen ikke lider noen nød av den grunn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå