Gå til innhold

Snakk om lavmålsforum...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Registrerte meg her da jeg var gravid, men har holdt meg unna siden. Og takk og lov for det, for en liten kikk bekrefter ryktet om at her har det bare blitt verre og verre!

 

Dette må være forumet for Norges lavest utdannende, minst intelligente og minst opplyste mødre. Man kan bli sjokkert av mindre. Jeg kan overhodet ikke forstå at Jordmor Siri ønsker å være bekjent med, og bli satt i forbindelse med dette forumet.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg registrerer at DU, kjære anonymkollega, er som meg: Vi går inn hit og kjefter gørra av oss til fremmede mennesker for at vi skal kunne smile og oppføre oss ordentlig overfor dem vi faktisk bryr oss om.

 

Du er ikke hakket bedre enn noen av oss her inne, så kom deg ned av din høye hest!

 

Skrevet

Enig med HI. Kan bare snakke for meg selv, men jeg bruker ikke ørten timer om dagen på å skrive ørten dustete innlegg med null mening. Det skiller meg fra mange andre her... Jeg lirer av meg gørra på to min, og er fornøyd med det.

Skrevet

Finn deg et mer intellektuelt forum da vel, som pedagogisk forum feks? Her ruler dummingene, vi som ikke kan noe ja, så stikk, du er ikke velkommen til å joine oss! *Eh*

Skrevet

Etter mange år blant lærere og førskolelærere kan jeg opplyse om at ped og intellekt ikke hører sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...