Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Registrerte meg her da jeg var gravid, men har holdt meg unna siden. Og takk og lov for det, for en liten kikk bekrefter ryktet om at her har det bare blitt verre og verre! Dette må være forumet for Norges lavest utdannende, minst intelligente og minst opplyste mødre. Man kan bli sjokkert av mindre. Jeg kan overhodet ikke forstå at Jordmor Siri ønsker å være bekjent med, og bli satt i forbindelse med dette forumet.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Jeg registrerer at DU, kjære anonymkollega, er som meg: Vi går inn hit og kjefter gørra av oss til fremmede mennesker for at vi skal kunne smile og oppføre oss ordentlig overfor dem vi faktisk bryr oss om. Du er ikke hakket bedre enn noen av oss her inne, så kom deg ned av din høye hest!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Enig med HI. Kan bare snakke for meg selv, men jeg bruker ikke ørten timer om dagen på å skrive ørten dustete innlegg med null mening. Det skiller meg fra mange andre her... Jeg lirer av meg gørra på to min, og er fornøyd med det.
RundLurt? Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Finn deg et mer intellektuelt forum da vel, som pedagogisk forum feks? Her ruler dummingene, vi som ikke kan noe ja, så stikk, du er ikke velkommen til å joine oss! *Eh*
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Etter mange år blant lærere og førskolelærere kan jeg opplyse om at ped og intellekt ikke hører sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå