mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 jeg har smerter i rygg og nedentil siden igår ettermiddag. vondt bare jeg beveger på meg og går. er det modning?vært hos legen i dag på kontroll og ho sa det er rart hvis jeg ikke fødde i løpet av uka. håper det skjer da......
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Kan hende det er modningsmerter du har ja. :-) Jeg har hatt det slik av og på i flere uker, men har ikke fødd enda, til tross for at jeg også har fått beskjed om fra jm at hun ikke venter å se meg igjen neste uke. Men jeg har komt tilbake noen ganger nå, hehe.. ;-) Jeg har 2-3 cm åpning og vet jeg er moden..... Likevel er det mange som går rett på sak, så det kan jo hende det skjer noe snart!! Lykke til!!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 da tulla mi var på tur ut,trodde jeg d var kynnere..men d var rier og de var tilsynelatende sterke pga at d var 6 cm da jeg kom på føden...jeg hadde kommet til å hadd svært rask fødsel sa dem. så vondter kan være rier...har jeg erfart.
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2007 smertene er her enda. og det er vondt bare jeg løfter en for opp på sofaen. det er er der hele tiden , kommer ikke som tak liksom. jeg er lei av å ha vondt. sov veldig lite inatt. hodet er godt festet i bekkenet. satser på att tin skjer snart. får prøve ut noen kjerring råd imorgen. hehe har sagt til sambo at imorgen blir det pulings hehe:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå