Gå til innhold

smerter..........!

mylittleangel2♥Gravid♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har smerter i rygg og nedentil siden igår ettermiddag. vondt bare jeg beveger på meg og går. er det modning?vært hos legen i dag på kontroll og ho sa det er rart hvis jeg ikke fødde i løpet av uka.

håper det skjer da......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende det er modningsmerter du har ja. :-)

Jeg har hatt det slik av og på i flere uker, men har ikke fødd enda, til tross for at jeg også har fått beskjed om fra jm at hun ikke venter å se meg igjen neste uke. Men jeg har komt tilbake noen ganger nå, hehe.. ;-) Jeg har 2-3 cm åpning og vet jeg er moden..... Likevel er det mange som går rett på sak, så det kan jo hende det skjer noe snart!!

Lykke til!!

Skrevet

da tulla mi var på tur ut,trodde jeg d var kynnere..men d var rier og de var tilsynelatende sterke pga at d var 6 cm da jeg kom på føden...jeg hadde kommet til å hadd svært rask fødsel sa dem. så vondter kan være rier...har jeg erfart.

Skrevet

smertene er her enda. og det er vondt bare jeg løfter en for opp på sofaen. det er er der hele tiden , kommer ikke som tak liksom. jeg er lei av å ha vondt. sov veldig lite inatt. hodet er godt festet i bekkenet. satser på att tin skjer snart. får prøve ut noen kjerring råd imorgen. hehe :P har sagt til sambo at imorgen blir det pulings hehe:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...