Gå til innhold

Kjerringer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber natt på en somatisk avd. og natt i utetjenesten. Så kommer jeg på nattevakt natt til i går og har rapport med kveldsvaktene. Vi har et gigaproblem med en mann på avd som tar av seg bleien på natt (fordi folk tar på han up&go med to innlegg og han blir da klissblaut). Så sier jeg da at han må ha flex (som tar 2 liter) og kun det med truse utenpå. Vi går inn og tar på han dette og blir enige om å observere hvordan dette går til morgenen. Så tilbake på rapport. Moren min har sykepleieransvaret på denne avd og jobber dagtid. Så sier den kjerringa av en kollega til meg: "ja, det er vel morra di som har sagt det om flexen eller? også burde du forresten vurdere hvor mye du vil jobbe på samme avd som moren din. Jeg hadde ikke hæla det!" Faens kjerring! Hva har hun med det åg jøre? Jeg KAN noe ut av eget hodet og er dyktig i jobben min. Viste seg at moren min ikke visste dette om bleien heller. Og vi hadde da ikke jobbet på samme sted om vi syns det ble feil selv.

Men joda, jeg har valgt den hønsegården av et yrke selv så kan vel ikke klage. Men måtte bare få det ut. Kan da forøvrig lure når hjelpepleiere som har vært i yrket i 30 tar på up&go med to innlegg på natt ... hjelpes seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikker et bitter dame som ikke kommer over det faktum at hun ikke tenkte på dette selv og nekter og ta inover seg at du som er ung har tenkt lengere en henne

Skrevet

Jeg er anonym og dermed stemplet stupid i utgpkt, men er ikke up&go for babyer??? :-)

Skrevet

Hehe...jo, men du får de til voksen og, men da heter de egentlig "pants" mens vi kaller de bare up&go. Derfor er det så festlig at en hjelpepleier med 30 års fartstid setter på en up&go på natta og ikke skjønner hvorfor gammern stakkars er klissblaut ;-)

Skrevet

Hvis mora di har sykepleieransvaret på avdelinga, burde ikke ALLE høre på henne?

Prøv å ikke bry deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...