Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Åh har fått skikkelig dilla på eplemost. Det er bara såååå godt. Litt rart i grunnen fordi jeg er en sånn som drikker sykt lite, men plitselig nå kan jeg tylle i meg tre eplemost på rappen. Er så tørst nå om dagen. Kan det kanskje ha noe med svangerskapet å gjøre?? Æh! Samma det eplemost er GODT. mmmmmmmm (Flaks for meg at de har 4 for 10 på butikken nå om dagen. Tji hi)
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Vet ikke, er bare 10 uker på vei. Men jeg tror det fordi det er så mye som er annerledes denne gangen enn forrige da jeg fikk gutt. Hvordan det? Er dette også et tegn. Hadde vore jyslikt kjekt med begge deler da
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Slik hadde jeg det også på den tiden(ca uke 10 rundtomkring). Eplemost for alle penga. Nå har suget avtatt, og heldigvis for det, for det kan bli dyrt i lengden ;o)
Mamman til 2 Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Mmmmmm... Aass Eplemost! Det er godt det, jeg har også fått litt dilla på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå