Gå til innhold

Trenger tips angående urolig baby ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutten min er 23 dager, og de 2-3 siste dagene har han värt veldig urolig. Han gråter mye, det eneste som får han til å väre rolig er hvis han får ligge ved puppen. Han er ikke sulten, han vil bare ligge og kose med brystvorta i munnen. Da sovner han jo, og når jeg forsiktig pröver å flytte på han bråvåkner han og hylskriker helt til han får ligge med puppen igjen. Det blir veldig slitsomt å sitte med en baby på puppen hele dagen, så jeg trenger noen tips her. Hvorfor er han sånn? Har jeg skjemt han bort ved å la han ligge for mye ved puppen, kan man i det hele tatt skjemme bort en så liten baby? Jeg har prövd å bare holde han inntil meg så han får varme og närhet, men det er ikke bra nok. Jeg har prövd bäreslynger osv men det hjelper heller ikke.

I tillegg har han begynt å sove veldig urolig, han ligger og småsurver i sövne hele tiden og skvetter skikkelig til så fort det blir en litt annerledes lyd rundt han. Da bråvåkner han og hylskriker også. Det virker nesten som han er redd eller noe...

Han har sovet godt og värt veldig rolig hele tiden siden vi kom hjem fra sykehuset, så skjönner ikke hvorfor han plutselig har blitt sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som om han har et stort sutte behov, og vil anbefale deg å venne han om til smokk! hvis ikke blir brystvortene dine veldig såre og ømme(veit av erfaring)..

er ikke sikkert han vil ha den med en gang, men ikke gi deg! (med mindre du er i mot smokkebruk da)!

lykke til :)

og kos deg med liten baby :)

Skrevet

Takk for tips :)

Glemte å skrive det i stad, men jeg har prövd smokk også. Han har roet seg veldig med smokk tidligere, men nå blir han bare enda sintere når jeg pröver å gi han smokken og spytter den ut med en gang.. har prövd forskjellige smokker også. Det er bare puppen som er bra nok å sutte på tydeligvis..

Men koser meg veldig med liten baby altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...