Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Jeg føler jeg holder på å revne av irritasjon av og til... Og alt er rettet mot sambo. Jeg vett ikke hva jeg skal gjøre, det blir jo bare verre og verre. JEg irriterre meg over alt han gjør! Blir sinna for alt, ingeting er bra nok. Når han spiser, så klarer jeg ikke høre på. Rydder han, gjør han det ikke godt nok. Gjør han ikke no, så er det verre. Kysser han meg er jammen det også feil.....! Blir gal snart... Orker ikke tanken på sex, og flyr i flint hvis han tar på meg på den måten. Dette har bare blitt verre og verre, har hatt det litt sånn før når jeg hadde mensen også, men nå tar det jo helt av!!! Det er så ille at jeg føler meg kvalm av han, og føler at jeg aldri kommer til å bli glad i ham igjen. For det føler jeg ikke jeg er nå, han er jo bare en plage (( MÅTTE bare lufte dette, det er så frustrerendes.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 du dette er veldig kjent ...vi er ganske like på dette planet...jeg er akkurat likens ... sint for ingen verdens ting ....
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg kjenner meg så godt igjen. Blir litt redd når jeg tenker sånn, jeg skal jo ha barn med han... Jeg kjenner jeg nesten blir kvalm bare jeg tenker på det nå. Håper virkelig dette gir seg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå