Gå til innhold

Er det varmt i Malaga i nov / des??

Anbefalte innlegg

Skrevet

leter fremdeles etter sydentur. fant noe jeg likte, til en veldig ok pris. men så fikk jeg høre at det er nokså kaldt i malaga i denne perioden??

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Det kommer vel opp i ca.18-22 grader om dagen, det kommer litt ann fra år til år. Om kveldene og nettene er det ofte kaldt, sånnne helt ned i 5 grader. Det er svært behagelig vanligvis i november og desember. januar og februar og mars er litt oftere kjipere :) Oktober regener og blåser det ofte.

Det var folk på stranden her i desember husker jeg i fjor, men de er hardcore og sitter bak vindtbeskyttelse. Det er rolige måneder her, ikke så mange turister og ganske trivelig. Men den store "syden stemningen" med fulle strender og lukt av solkrem og pommes frites, den vil mangle

Skrevet

søren da... hvor i spania finner en sol og varme på denne årstiden da?

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

kanarieøyene ;)

Ikke ta meg eil, malaga er deilig i nov, des, men det er ikke såååå varmt at soling på stranden er aktuelt for de fleste :) Det er litt mer utrygt for regn og vind enn resten av året.

Skrevet

hehe.. de som ligger på stranda i desember er turister fra svalbard :P

Jeg klarer ikke det i hvertfall..

Men November/desember så er det jo behagelig da, men kanskje ikke strandvær..

Men ta deg turen til malaga, skal dit selv igjen i november og er der ut desember =)

Skrevet

hm... hadde tenkt meg en ferie der jeg kunne kose meg på stranden. så da får jeg leite videre :o)

takk for hjelpen. sånn er d å ikke være bereist :P

Skrevet

Da anbefaler jeg Lanzarote, puerto del carmen =) Varmt og godt, og et kjempe fint sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...