Gå til innhold

Noen som har en GOD fuktighetskrem til barn å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen har så tørr hud at den er nuppete enkelte steder, og jeg får liksom ikke helt bukt med det :-( Har hittil smurt med locobase som jeg har kjøpt på apoteket, men jeg er ikke fornøyd med den.

Blir veldig glad for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vitapan er god:), og ga-creme selvfølgelig, men den er ganske så dyr

Skrevet

aderma fra apoteket med havre tror jeg. den er kjempebra på sånn hud. jeg ville spurt der:)

Skrevet

A-DERMA EXOMEGA

Ingen over, ingen på siden!! Den er for tørr og irritert hud og kan brukes både i ansiktet og på kroppen, inneholder bl.a omega 6 og b-vitamin..

Jeg har atopisk hud og det har desverre ungene arvet, men den kremen holder huden myk og fin. Den fetter ikke heller, så jeg bruker den i ansiktet uten å bli blank.. Anbefales! Du får den på apoteket.

A-derma har en hel serie med hudpleieprodukter og det er sikkert flere av dem som er gode, men vi har falt for den som heter Exomega.

Skrevet

1000takk for svar alle sammen. Da prøver jeg exomega først, så får vi se hvordan det går :-)

Skrevet

Enig med Kristin 1974, Aderma Exomega er super!

Bruker den på dattera mi med atopisk eksem. Pluss at jeg bruker den og anbefaler den i jobbsammenheng. (Arbeider i helsevesenet).

Skrevet

Godt valg, jeg prøvde først apobase til dattera mi (riktignok den røde, oily cream eller noe sånn). Hun ble bare værre av den...

Skrevet

Henger meg på aderma exomega! Den funker kjempegodt på atopisk hud!! Ellers bruker vi SH hudpleiekrem i de gode periodene, da ungene er mest plaget med huden høst/vinter.. Den forebygger godt etter bad og til daglig..

Skrevet

Jeg har prøvd litt forskjellig, men vi ente opp med å bruke spenol. Ingen spennende krem - men den funker.. Den aller beste kremen jeg og kan bruke hvis jeg er ektrem tørr, spenol.

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med ceridal lipogel sin krem. Veldig fin kuldekrem også!!

Skrevet

Jeg liker godt serien fra Weleda kjøpt i helsekostbutikken. Vi bruker blant annet zinksalven derfra og den er super.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...