Gå til innhold

Lakseroljen fungerte supert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kjent prøvde jeg de fleste kjerringråd, men det var til slutt lakseroljen som fikk fart på sakene!

Spiste frokostgrøt med 2 ss på mandag, men det ga ingen virkning. Ikke et lite mageknip, engang... Så jeg fant ut at jeg sikkert måtte ta dobbel dose siden jeg er en stor jente. På tirsdag kveld spiste jeg grøt med 4 ss lakserolje i (gir ingen smak) - merket fortsatt ikke noe til den berømte doflyinga. Men bråvåknet på natta av at vannet gikk, og 4,5 timer senere var gutten vår ute! 5 dager før termin...

Han veide 4.770 kg og var 55 cm lang. Jeg måtte kun sy to små pyntesting - og det takker jeg bringbærbladkapslene for!

Takk for meg - og lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med gutten din.

Har lurt på om jeg skulle prøve oljen jeg også, men jeg tror ikke jeg tørr siden 1. fødsel gikk ganske kjapt.

Kos dere masse fremover og lykke til videre =)

Skrevet

Lakserolje har ingen virkning!! Forstår ikke de som gidder å tro på alle disse kjerringrådene, å som propper i seg alt mulig rart!! Babyene kommer når de kommer.

Skrevet

gratulerer så mye med babyen din.

Skrevet

Tusen takk!

Mulig at ikke lakseroljen skal ha all æren, da. Når jeg tenker etter hadde jeg og sambo en liten kosestund den kvelden også:)

Skrevet

min tante prøvde også lakser olja og fikk streng beskjed av jordmoren at det var uheldig for barnet fordi det stresset barnet og sette i gang fødselen på grunn av det.Altså før barnet egentlig var klar.Jordmoren hadde spørt om det var lakserolja hun hadde tatt.Fødselen varte i 2 døgn.Og tante sa aldri mer lakser olje

Skrevet

HI: når hadde du termin? var du på overtid?

Skrevet

Jeg har egentlig termin på mandag, altså 24.september, så jeg var ikke på overtid.

MEN jeg var moden (uten åpning)! Hadde fått dette sjekket hos jordmor før jeg pøvde.

Skrevet

Ble du dårlig? Kasta du opp?

Har hørt at noen gjør det nemlig...

Hørtes ut som en bra fødsel!Gratulerer:)

Skrevet

Jeg ble ikke dårlig i det hele tatt. Måtte verken på do eller kaste opp, men en bivirkning var kanskje at det gikk veldig fort. Når riene startet kom de med 2-3 min mellomrom fra første stund, så det var bare å kaste seg i bilen og dra på føden.

Selvfølgelig er det deilig at fødselen gikk fort, men det blir jo desto mer intenst. Man får lite pause mellom riene, og de begynner hardere på en måte.

Men man kan jo aldri vite 100% hva som egentlig utløste hva...

Jeg har sett at mange advarer mot det, men jeg hadde ihvertfall en god fødsel med lakserolje.

Skrevet

Gratulerer med gutten.

Stor og god. :-))

Lykke til videre!

Skrevet

moren min prøvde lakserolje da hun skulle ha eldstebroren min og fødte dagen etter!!(starta om natta) men hun ble skikkelig dårlig av det også, så hun ville ikke anbefale meg å prøve det.. men hun hadde tro på at det funka da.. har ellers hørt lite om virkningene.. noen som har erfaring med miniklyx..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...