Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Har inntrykk av at veldig mange veier barnet sitt hjemme. Det vil vel ikke alltid stemme? Jeg har også gjort det,først veid meg selv så meg og babyen og trekt fra. Noen flere som gjør dette og stemmer det for dere i forhold til vekten på hs?? På meg stemte det ikke,vekten viste altfor mye...
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Jeg prøve uken før vi var på 3 mnds kontroll og det tror jeg ble ganske bra riktig. Da jeg gjorde det var det rett før spisetid og jeg fikk da resultatet til å bli 6,9-7 kg og på 3 mnds kontrollen en uke etterpå hadde han nettopp spist og da veide han 7,2 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå