Gå til innhold

Ang vekt og hjemmeveiing!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at veldig mange veier barnet sitt hjemme. Det vil vel ikke alltid stemme? Jeg har også gjort det,først veid meg selv så meg og babyen og trekt fra. Noen flere som gjør dette og stemmer det for dere i forhold til vekten på hs?? På meg stemte det ikke,vekten viste altfor mye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøve uken før vi var på 3 mnds kontroll og det tror jeg ble ganske bra riktig. Da jeg gjorde det var det rett før spisetid og jeg fikk da resultatet til å bli 6,9-7 kg og på 3 mnds kontrollen en uke etterpå hadde han nettopp spist og da veide han 7,2 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...