Gå til innhold

Min sønn - entertaineren.. ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he.. Min sønn har nok arvet noe fra sin mor.. Entertainergenet!

I går var vi på barseltreff og han showet og skravlet og holdt et svare leven kan du tro.. Og det passer seg jo ikke i selskap med fisefine-bærumsfruer.. Men mamma lot ham holde på.

Så i dag skulle vi til legen på kontroll av eksemen hans, og du kan tro han underholdt samtlige på venteværelset med gurgling, hvining og skravlingen sin. Og når vi kom inn til legen så var han i sitt ess (hadde jo varmet opp i venteværelset) så han sang og pratet med henne som om det var den største selvfølgelighet. Klarte nesten ikke få inn ett ord selv.. ;o)

Så noe har han arvet fra moren sin ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo så koselig når de oppdager stemmen sin og at vi synes det er morsomt med underholdning!

Kan tenke meg han var søt der dere satt og underholdt hele gjengen! Koselig at han trives!

Skrevet

He he ja du sier noe. Mathilde ville også delta noe så fryktelig i går. Både til legen og helsesøstera på HS i går og på treff i Asker etterpå. Moro når de skravler så fælt. Her hviner hun fryktelig høyt i tillegg. Mannen min mener også denne skravlinga kommer fra meg. Kan ikke skjønne det!!! Det er jo moro når de holder på da.

Skrevet

Bare artig med lyd fra babyen. Synes jeg ser han i venterommet, alle må jo bare bli sjarmert av en liten baby som skravler :-)

Mia pleier å synge med når jeg synger, det er såklart bare en lyyyyyyd men jeg er ganske sikker på at hun vil være med :-)

Skrevet

Så moro! Synes jeg ser han på venterommet der ja! Hvem har ikke sittet beklemt på et venterom hos legen, og bladd stille i et blad.. Hvor mye bedre hadde det ikke vært med en liten baby som lettet litt på stemningen!

Fise-fine blærumsfruer kan man ikke ta hensyn ti;-) Barna må bare få utfolde seg!

Skrevet

Hihihi! Han er jo så søt! Synes jeg ser han for meg der på venterommet!

Skrevet

Åhhhh nå gleder jeg meg til å treffe Matteo igjen.... et skikkelig sjarmtroll... skal holde av plass i teatergruppa mi jeg...... ( selvom han ikke får begynt før han er 10 år da) Hmm kanskje vi får starte en egen gruppe før det.

De er jo så skjønne når de underholde alle rundt seg...... Kan tenke meg at mommo og besten skal få seg litt underholdning iløpet av dagen og kvelden.....

Skrevet

Så moro! Er kjempekoselig å høre på når de setter igang med lydene sine, og det for full hals av og til :-).

Tobias underholdt på kjøpesenteret Norby i Sverige. Jeg gikk litt å tuslet for meg selv for å shoppe klær, og hørte at det ikke var vanskelig å finne gutta igjen, nei. Han bablet og "sang" for full hals. Den dagen øvde han visst også på de høye tonene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...