SuperJessie <3 Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Jeg har ENDELIG fått barnebidraget mitt (det skulle vel jaggu bare mangle, for lillemor er 8 mnd!) - men det er ikke barnefar som betaler. Det er NAV innkrevning. Ikke at jeg bryr meg så mye om akkurat det - men barnefar sier han ikke skal betale tilbake til dem (barnebidraget).jeg trodde han satte seg i gjeld ? Han tjener for dårlig selv nemlig (lærling).
Leeloo76 Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Tror ikke han setter seg i gjeld så lenge han ikke har mulighet til å betale, kun hvis han kan, men ikke vil/gidder.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 det blir litt som at vi får os når vi ikke har jobb. da betaler vi jo egntlig ikke for barnet vi heller siden vi får alt av nav. samme som pappaen her tjener for dårlig så slipper han og betale tilbake siden. en av de gode tingene med den nye bidragsordningen
SuperJessie <3 Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2007 Ah.. Da skjønner jeg :-) Det var fint egentlig..for han tjener relativt dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå