Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 i såfall,hvor lenge før IKM ca?? og hadde dere andre symptomer,bortsett fra ømme pupper?
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Mensenmurringer som kom og gikk fra fra ca en uke etter EL til uke 8-9. Følte meg veeeldig oppblåst. Magen så ikke ut som den pleide på grunn av oppblåstheten. Følte meg også "pløsete" som om jeg hadde mye vann i kroppen. Å kunne ikke ligge på magen på grunn av ømme pupper.
FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 jepp, jeg hadde veldig mye av det, gikk liksom bare å ventet på mensen som ikke kom...begynte vel en uke før ikm ca...
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 takk for svar. Hadde mensmurringer forrige helg,og litt denne uka,men har avtatt litt.Men mye luft i magen(kan skyldes pepsi max og,men er mere enn normalt)Og hatt litt stikninger. Og ganske sulten i dag.(det var jeg sist og) Men har ikke noe ømme pupper eller noe. Er på dag 28 i dag,det har vært vanlig syklus for meg,men sist var den på 31 dager,så drøyer litt føre jeg tør å teste. Skummelt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå