Meg og gutten min Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 har falt veldig for denne... noen som kjenner til denne??? og vet prisen?
Tulletutta Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 eg har den i fargen sand med blått trekk inni, trur den kosta 6000 , men er litt i stuss. har ikkje fått trilla så mykje med den enda men har trillet ein liten tur på loftstova der han blir oppbevart, gleda meg til bruke den.. syns bagen vart litt liten når eg skulle ha lammeskinet nedi, men babyer liker det jo litt trangt, og eg ville ha den vogna der, falt sånn for den, så får eg heller prøve meg fram, fungrer det ikkje så veit eg at eg bør kjøpe ei anna neste gang..
Meg og gutten min Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 oj den var jo dyr... hvor kjøpte du den? så man ha forskjellige trekk nedi den altså?
Tulletutta Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 ja, det var heilt ny, men barnevogner er dyre, gå inn på simo.no og barnevognsbyggeren så kan du sjå kossen dei forskjellige trekkene ser ut..
Bajs! Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 dei har den til 4999,- på barnas hus trur eg... eg har den i svart, fekk den til 2990,- på supersalg på reflex (!!), og glede meg kjempemasse te å bruke vogna... vr liksom einaste alternativ for oss... da som blir sagt e ulempena med den e vel at den kan vere litt stor og tung, men kjem jo heilt an på korleis du skal bruke den og sånn... størrelsen e jo for så vidt god å ha ;o) bedre med for stor enn for lita vogn liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå