ღtili35ღ Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Noen som har vært der? Tenkte om det var noe man bare måtte få med seg når man var der.
Joikaboll@ Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Har aldri hvert der, men ville bare si god tur!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Har ikke vært der, man har lyst til å reise dit. GOD TUR!
Lille Sniff Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 ÅÅÅÅÅ misunner deg masse, jeg har vært der, og drar gjerne tilbake igjen!!! Jeg var der i desember for et par år siden, og kunne tenke meg å dra tilbake på en litt varmere tid på året. gamlebyen er kjempekoselig å rusle rundt i, ellers så er det et stort marked ved jernbanen, det er noen store flyhangarer som er gjort om til markedshaller, der har de alt, men det er veldig trangt der, pga masse folk (var det når vi var der). Ellers så er det flere store kjøpesenter rundt der, vi var på et som lå ca 15 min med taxi utenfor semtrm, husker ikke i farten hva det het. men det er billig og greit å kjøre taxi der ihvertfall. Ellers så er det et lite marked i gamlebyen, ikke så stort, noen små boder rundt et torg. Det er billigere klær iforhold til hjemme,men de har dressmann, cubus osv. Var ikke så mye vi fikk sett oss rundt da vi var der i forbindelse med jobben til mannen min, så det er nok masse mer man kunne fått med seg. Men billig er det ihvertfall. I gamle byen er det en veldig koselig resurant som heter "black Monkey" på engelsk, men husker ikke hva den heter på latvisk.
ღtili35ღ Skrevet 21. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2007 Tusen takk for svar:-) Gleder meg enormt til å dra. Skal dit i forbindelse med gubben sin jobb så alt blir dekt. Vi skal bo på et spa hotell, så gjett om jeg skal "nøtte høvan" hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå