Gå til innhold

November: Samboeren min mener at lillegutt er vanskeligere enn andre babyer... Men jeg vil tippe andre også er som han??


kajak&Daniel

Anbefalte innlegg

Samboeren min hadde helst sett at vi kunne lagt lillegutt ned i senga si, og så hadde han sovnet. Men det er ikke mulig.

Siden jeg har vært alene inntil for et par uker siden, har amming vært en del av leggerutinen, slik at jeg bader han, ammer han, synger for han og så legger han over i senga si. I går skulle samboeren min prøve å legge han, men han bare gråt og gråt. Det går greit når han bæres, men om han legges ned i senga si, så protesterer han høylydt!

Så han gråt vel en halvtimes tid til han ble sliten og sovna.(var jo inne hos han en del ganger da).

Andre som har babyer som det ikke bare er å legge ned i senga og så sovner de?

Dette gjelder også alle duppene han har på dagen. Han må bæres til han sovner, og så legges ned......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Tror nok ikke gutten din er vanskeligere enn andre babyer!

Han er sikkert bare ikke vant til noen andre enn deg siden du har vært alene med han så lenge.

Vi hadde dette problemet til ca en mnd siden. Da begynte vi med samme leggetider hver dag. Var en del protester i begynnelsen, men nå går det som regel greitt. Så klart vi har dager der det er vanskelig å legge ham, og det er helt normalt! De vil jo bare være sammen med mamman og pappan sin! Prøv å bruk noen dager på å legge til samme tid, gå inn til han å prøv å roe han ned uten å ta ham opp. Ikke lett det der, men var det som funket her iallefall! Jeg lot han ikke ligge å skrike hysterisk da, det har jeg ikke hjerte til:)

Mennesker er vanedyr så jeg tror faste rutiner hver dag er bra for min gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa vår er også ganske vanskelig å legge... På dagen når jeg er på jobb tar det veldig lang tid, det blir nesten værre og værre. I starten når pappaen var hjemme med ho, hadde de rutine på å sove i 10-11-tida og i 14-tida, men nå kan ta flere timer fra ho først viser tegn på at ho er trøtt og til ho faktisk sovner. Vet ikke hvorfor det har forandra seg sånn... På kveldene må jeg også være inne hos ho til ho sovner, det tar ca en halvtime. Da ammer jeg ho som oftest i søvn.

 

Så nei, jeg tror ikke din gutt er spesielt vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...