Gå til innhold

simo kombi 625

Anbefalte innlegg

Skrevet

har falt veldig for denne... noen som kjenner til denne??? og vet prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal ha denne, koster 5000-6000,- for årets modell. Spørs litt på hvor du kjøper den.

Skrevet

Jeg skal ha den =) Her i Kristiansand koster den ca 5000 på Rene's (er vel i Barnas Hus-kjeden tror jeg). Min svigerinne hadde 2005-modellen, hun var kjempefornøyd. Hvilken farge har du lyst på? Jeg skal ha blå!

Skrevet

Den vogna har jeg også kjøpt... Men kjøpte brukt 2006 modell, helt lik 2007 modell... Den er så vit brukt.. Ga 3000 kr.... Så du kan finne mange brukte inne på finn.no som mest ikke er brukt til under halv pris :o)

Skrevet

hei!

vi har akkurat kjøpt denne vogna, og er så fornøyde med valget. har riktignok bare prøvd den med poser i fra butikken og hjem. den koster 5000 på babyshop. er satt ned 1000, og selges for det til det er tomt.. ikke godt å si når det er, så vi kjøpte den med en gang. ble helt forelska. lykke til!

Skrevet

Ja bestemte meg egentlig for den, men valgte samme vogn i duo istedenfor siden bagen er større. Da kan jeg bruke bagen lengre og det er plass til pose i nå som vinteren kommer

Skrevet

men det som er så greit med simo kombi, er at du kan bruke hetten til bagen til å forlenge bagdelen i kombien... sånn at den blir større å kan bruke den lenger.. å go plass til pose å lignende...!!! Super løsning!!!

Skrevet

Den har jeg kjøpt! 2006 mod som jeg kjøpte på tilbud på Barnas Hus. Betalte 2999 for den og jeg er glad jeg har den i hus;-)

Sort med noe rødt på, eneste forskjell fra årets var vel fargevalget tror jeg!

Skrevet

Jeg har bestilt simo kombi 625 på Barnas Hus. De hadde ikke fargen jeg ville ha på lager. Den koster 4999,- nedsatt 1000,- På Refleks som ligger på andre siden av gata for Barnas Hus koster den fortsatt 5999,-

Skrevet

I know! kjempesmart løsning. Men synes kombiens bag er smal, ser for meg det blir trangt med pose oppi (jeg får baby i november/desember). Og har lyst å bruke bagen noen måneder før jeg går over til sportsdelen (med eller uten hetten).

Men for babyer i som kommer nærmere våren er jo dette ypperlig, for da blir ikke ungen for stor til den smale bagen før det blir så varmt at man ikke trenger tykk pose:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...