♥Snulder Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Kaffe og formiddagsmat i en trivelig revehule! Som alltid så går praten uanstrengt;=) Ikke nødvendig å legge inn fraser om været nei;=) Da Snuldermannen kom hjem i går så løp en liten tutt mot pappa og sladret alt hun orket om dagens opplevelser: "Baby sem...se..." Peker eksaltert på sin bittelille blå kul... Jeg sier" Nei den fikk du da du datt selv Tutta!" Hun snur seg mot meg og sier "Næ...baby sem!!!" I samme slengen sier hun "Ha på koer, søre bil, kose baby..."
Reveenka Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Så søt, og så så flink til å prate! Den semme babyen fortsatte i det samme sporet da søstrene kom hjem, først kløp hun den nesteldste så tårene sprutet før den nestminste ble bitt i ryggen så det har dukket opp et blåmerke på størrelse med et kronestykke.... Har noen utfordringer om dagen, ja! Men ser at dette er noe som særlig skjer når hun ikke greier å gjøre seg skikkelig forstått, eller er frustrert over noe. Det var veldig trivelig med litt sosialt samvær, og du var ikke så verst til å finne frem heller ;-)
♥Snulder Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Haha.. men Revungen din er jo bare supersjarmerende da;=) Blid og tillitsfull! Jeg synes forresten jeg var rasende god til å finne frem!!!! Kjørte jo bare noen kilometer feil èn gang!!!! Og.. det tar faktisk ikke lenger tid en rett i underkant av halvtimen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå