Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe Easywalker`?

Anbefalte innlegg

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Og trenger jeg bag? Baba er 4mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forhandlerliste på www.easywalker.com

Regner med det er sky modellen du skal ha.

Jeg har kjøpt min Classic fra www.bebiezaak.nl

Han sender vogna merket som gave, til verdi under 1000 kr. Da slipper du å betale moms.

Send han en mail for å få pris på vogn, tilbehør og frakt.

Siden babyen er 4 mnd alt, ville ikke jeg hatt bag nei. En god pose eller softbag i sportdelen går bra.

Vet det er flere andre nettsider som også selger denne, men de kan jeg ikke i hodet.

Jeg har ihvertfall super erfaring med John hos Bebiezaak.

Skrevet

Kjøp hos John på www.bebiezaak.nl eller på www.babyjungle.nl gode erfaringer med begge to! tror du får den raskes av babyjungle.

Skrevet

Ok nå har jeg vært på den bebiezaak.. Men jeg skjønner ikke hva dere mener med John? Hehe

Skrevet

Det er han som driver den butikken.

Han sende vogna som gave fra "Onkel John"

Skrevet

Oi, så da blir det ikke toll eller hva?

Har så løyst på en lett vogn, har fortsatt bekkenløsning og selv om simoen er VELDIG robust og god så er den ikke så LETT

Skrevet

hehe nei det er kanskje ikke så rart, er dårlig å forklare.

John er han som driver butikken, en kjempekoselig nederlandsk mann!

Du må senda han mail for å få priser og sånt. han ringer deg som regel og skravler masse :o) kjempeservice! føler man kan stole på han!

Han er ikke skummel å få telefon fra

Skrevet

Såpass ja.. Er ganske merkbart stor forskjell på servicen bare man kommer utenfor lille norge ;o)

Skrevet

Har også bekkenløsning og den tunge emmaljungaen jeg hadde til Lucas var uaktuell nå. Jeg endte opp med en Bugaboo, den er 9 kg, tror EW sky også er 9 kg. Kjempegodt for bekkenet å ha lett vogn! anbefales

Skrevet

Toll betaler du uansett ikke, men norsk moms (24%) av verdien på vogna må du betale i utgangspunktet.

Men om han sender vogna som gave til verdi under 1000 kr, slipper du det.

Vi har bare godt å si om Easywalker classic, men til en så liten baby som du har er nok sky modellen super ja.

Alternativt kan du jo bruke Teutonia Timmy. Den har god kalesje, kan legges helt flatt og er lett. Helt ok for en baby med vognpose eller softbag oppi den.

Skrevet

Det er sant! Kjøper en del barneklær fra Danmark, det er helt utrolig hvor god service man får fra de butikkene enn det man generelt får fra norske nettbutikker! pent innpakket får jeg det også sender de ofte med småting som tøyposer ol.

Skrevet

Okei ja, for en venninne har en sånn easywalker, med bag da, og å trille den var jo en drøm... Slapp å skyve vogna foran meg liksom.. Samtidig som det verker i bekkenet.. Var som en drøm å trille!!

Skrevet

Jepp. Jeg bestilte noe fra han senest denne uken. Fikk priser etc mens han var på ferie i USA - men kunne ikke sende pakken før han var hjemme igjen :-)

Skrevet

Jeg vet! Det er helt vilt. Virker som de faktisk er interessert i å ha et kundeforhold med deg, i norske butikker blir man jo veldig "lurt" om du skjønner, de prakker på deg så og si alt du ikke trenger og er litt uhøflige. Er så godt å handle med folk ønsker å ha et god kundeforhold :-)

Bestilte noe greier fra danmark selv en gang og jeg fikk enormt god service! :))

Skrevet

De har den på barnas hus. Selv kjøpte jeg den i sverige.

4mnd, var da jeg kuttet ut bagen så hvis du ønsker kan du kjøpe kun sportsdelen

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Høres ut som dere har gode erfaringer med å handle fra John på bebiezaak. Vet noen om de selger bilseter der også, som passer til Easywalker? Sky

Og så lurer jeg på om det er noen som har hatt problemer med vognen sin, slik at den må til reperasjon. Er det lett å få den fikset? Sendt deler/sendt til reprasjon ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...