Gå til innhold

Tette eggledere av clamydia???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha hørt snakk om at man kan få tette eggledere pga clamydia, at det blir for mye slim i de... Jeg har rikelig utflod uten at legen har funnet noe galt.. Kan det være årsake til at jeg ikke er gravid og har mye utflod?? at de er tette altså og fulle av slim???? Det er lenge siden jeg hadde clam, men begynte å tenke litt på dette nå som vi prøver.... Mener også å hahørt om skylling av egglederne...?? Må man ha hatt eggleder betennelse for å bli steril av clam??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man må hatt betennelse for at egglederne skal bli tette. En betennelse er visst veldig smertefullt, så jeg tror man merker det om det hadde skjedd!

Har du prøvd lenge?

Skrevet

ca 1 år... Tenker veldig masse på dette....

Skrevet

Jeg tror i alle fall at klamydia ikke er årsaken siden du ikke har hatt betennelse. Så at du hadde litt problemer med utskifting av leger, men det eneste rådet jeg kan gi deg er å forklare problemet for en lege og få henvisning til utredning. Dette har du krav på når dere har prøvd et år. Ellers er det andre her som har sagt at akupunktur hjelper, men det har jeg ingen erfaring med. Håper det klaffer for deg snart! Klem :)

Skrevet

Du kan ha hatt klamydia betennelse uten å merke det, og derav bli steril. Det er derfor det er så farlig å få klamydia for man merker det, og derfor man oppfordrer til bruk av kondom.

Gutter merker lettere at de har klamydia.

Ville blitt henvist til gynekolog jeg og fått sjekket opp i det. Det kan ikke fastlegen sjekke opp i.

Skrevet

Min venninde hadde dette. Hun fikk aldri oppfølging av legene etter clamydia utbrudd i 94... I 2003 etter mange prøver, fikk hun beskjed om at hun IKKE kunne få barn.... Hun har opperert bort begge egglederene, hatt to prøverørsforsøk, og idag er hun mamma til to nydelige tvillingjenter:)

Du må få sjekket deg skikkelig...............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...