Gå til innhold

Piercing i svangerskapet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal dra å ta piercing i overleppa mi nå straks.

Det er vell helt ok? De sa ikke noe om det på studioet hvertfal..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ikke mer utsatt for infeksjoner når du er gravid?? Mener å ha hørt det....

Skrevet

det er vell mer i underlivet å i urinveiene, er det ikke?

hvis jeg er flink til å rense å sånn mener jeg, så går det vell bra

Skrevet

imunforsvaret er nedsatt under graviditeten, så jeg ville venta..

mange sykehus vil at du fjerner piercinger før du kommer inn, (leste om det i siste gravid, det hadde en sammenheng med at hvis noe skulle skje, og du behøver livreddning m hjertestarter, bør man ikke ha metall i kroppen!)

Skrevet

tror jeg ville ha venta til etter fødselen, når du har venta så mange år med å ta piercing så kan du sikkert vente noen mnd til :))

Skrevet

Ville absolutt ha ventet med å ta piercing. Jeg har selv i tunga og fikk beskjed på at jeg måtte ta denne ut før jeg fødte. Det er hvis det skulle oppstå komplikasjoner slik at du må ta haste keisersnitt. Du er vel i 3. trim. så det er jo ikke så lenge å vente da =)

Lykke til uansett hva du velger.

Skrevet

Hva?? Må man ta ut piercingene når man føder?

Kan forstå itimpiercinger og slikt.. men i tunga og ansiktet også? =( Uff.. får guds skyld håpe at de ikke tvinger meg til å ta ut de jeg har i underleppa, for da må jeg til piercingstuidoet jeg tok dem på for å få satt dem inn igjen så fort jeg kommer ut av sykehuset, for verken jeg eller sambo klarer å få de på. (Må bruke tang). Og det er jeg ikke mye intressert i...

Skrevet

hei!

Har vært å tatt den nå. snakket med han på studioet, å han nevnte dette med at noen sykehus vil ha dem vekk, pga metallet.

Så derfor fikk jeg med meg en sånn bioplast piercing, som gjør at jeg kan ha den i selvom:) ikke metall altså.

Så da var det jo greit.hehe

Skrevet

så pinny, kjøp deg en bioplast piercing som du tar i nå så du har den i når du skal føde:) da slipper du ta den ut. hehe

Skrevet

da jeg gikk gravid for 3 år siden tog jeg mitt 2 hull i tunga,det gikk helt fin:)

måtte ikke ta de ut før/under fødselen heller,jeg fødte på sus..

Skrevet

Jeg hadde piercing i navlen som jeg tok ut før første graviditet. Har ikke ett eneste strekkmerke, bortsett fra et stort som kommer ut fra hullet der jeg hadde piercingen.........er liksom en v-form hvor spissen av v-en er hullet også er det to streker utover fra denne. Ble litt større og tydeligere ved andre gangs graviditet, så vil ikke anbefale andre å ta piercing i navlen heller. Hørte at hullet faktisk kunne revne om piercingen stod i, (i navlen), men det vet jeg ikke om er sant, men strekkmerker kan man få.... (ikke i ansiktet da sannsynligvis :o) )

Skrevet

hehe nei håper da ikke jeg får strekkmerker i ansiktet....:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...