Gå til innhold

dere med barn på rundt 12 måneder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye sover ungen deres på natta og på dagen? Lurer litt på om min sover nok... legger han kl 20 og da sover han som regel til 09-09.30. og så har vi gått over til bare å sove en gang på dagen... da ca 1 1/2 time...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres deilig ut... min jente er straks 12 mnd. sover fra ca 1930 til 0700. sover to ganger på dagen mellom 45 min og 1,5 time.

Skrevet

Ja det høres deilig ut... Snuppa mi sover 13timer gjennomsnittlig tilsammen i løpet av et døgn ;) Kommer jo litt an på lynne, aktivitet osv. men jeg tror ikke han sover for lite i alle fall............

Skrevet

Vi gikk fra 2 til 1 dupp på dagen i løpet av sommeren. Noen ganger blir det to, hvis hun sover veldig lite den første. Hun sover fra 19-20 til 7-8 og så har hun en dupp på dagen på ca 1.5time. Dette er det vanligste hvertfall, men så har hun jo dager der hun sover en halvtime bare, eller noen dager over 2timer. Men gjennomsnittlig blir det vel rundt 13 timer døgnet tenker jeg.

Skrevet

Mina har nettopp fylt 1 år. Jeg legger henne kl 19 og sover til 0630/0700. Hun sover fra 0900/0930-1100. Så fra 1400-1500/1530.. Er veldig avhengig av de 2 duppene i løpet av dagen. Gleder meg til det bare blir 1 sove dupp

Skrevet

Frøkna vår sover fra kl 19 til kl 8.30 + ca 3 timer på dagen.

Ho sover da ca 16,5 timer i døgnet, men tror nok at ho har et veeeldig godt sovehjerte da.:o)

Skrevet

Høres ut som Nicolai det der ;) Han vekker meg hver dag kl. 09.45 :) så spiser han frokost og legger seg igjen. da sover han i 1-2 timer. så sover han kanskje en time til (kommer an på om han har sovet godt om natten) og legger seg igjen kl. 19-19.30 :) Deilig!

Skrevet

Gutten min e 14 mnd å legg sæ rundt 20.00 å sov te rundt 0700... Legg sæ rundt 11.30-1200 å sov i rundt to,to og en halv time =)

Skrevet

Høyrast no ganske normalt ut.

Snuppa her i huset søv frå 19-19.30 til 7-7.30 og har ein lur på 1.5-2 t på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...