Gå til innhold

Noen som har Nintendo Wii her??

Solskinnsbolla & solstrålene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å unne meg den neste gang jeg får lønning. Har jobba så mye overtid, så jeg vil få en del penger. Da fant jeg ut at nå skal jeg endelig ta meg råd til å kjøpe den. Gleder meg skikkelig!

Hørt at en del bruker den til trening. Funker det bra?

Er det forresten kommet en del spill nå, eller er det fortsatt få spill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

broren min har denne... jeg synes wii sports spillet er gøy da... og supermario...

Skrevet

Ok. Er det vanlige håndkontroller til den og, så man slipper å hoppe rundt hele tiden, eller er det kun sånne som man må bevege seg med?

Skrevet

Ingen?

Skrevet

nei de er vist vanlige kontroller og

Skrevet

Ok, takk for svar!

Gøy med de der man kan bevege seg, men er jo ikke alltid man er helt i form til det...

Skrevet

Wii er gøy. Jeg synes ikke den fremstår som optimal til trening - det er mest armene man bruker, og bevegelsene blir fort litt rykkvise, men de skal så vidt jeg har hørt lansere et treningsspill med noe slags beinmatte også innen nærmeste fremtid.

Forholdsvis mange spill ute, i tillegg til at man kan laste ned gamle Nintendo-suksesser.

Håndkontrollene kan også brukes som vanlige, trådløse kontroller - men ikke til alle spill, i hovedsak til de gamle. Men du behøver ikke stå og veive for å få reaksjon liksom, kan godt sitte i sofaen og bevege littegrann på hånda - den er ganske sensitiv.

Skrevet

Okei, tusen takk for svar! Blir nok en sånn på neste lønning.

Er de like vanskelige å få tak i enda eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...