Snøfnugg75 Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Skal på restaurant og forretten er grava kalv. Eg brukar styre unna grava mat, men dette er ein meir enn middels bra restaurant... Hadde de tatt sjansen?
junea Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Jeg vet ikke. Jobber selv i resturant og det er forskjell på kokker å deres meninger om når maten må kastes! det hender jo at gjestene får bedervet mat, så kanskje jeg ville styrt unna det mens jeg var gravid. Du kan jo be om å få forreten uten kalven. Sikkert godt tilbehøret også!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Nei, tror ikke jeg ville tatt sjansen... Uansett hvor mange stjerner restauranten har. De har sikkert masse annet godt du kan få i stedet for kalv, de bruker å være forståelsesfulle når det gjelder gravide, det er i alle fall min erfaring. Why risk it? Uansett - kos deg!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Hadde ikke tatt sjansen! Restauranten har jo sannsynligvis ikke laget den selv så du kan ikke være sikker på at den er fri for bakterier. Og listeria eller botulinium er veldig farlig når du er gravid.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 er kokk selv og var jeg deg ville jeg styrt langt unna nå som du er gravid=) du kan jo be om å få en annen forrett...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå