Gå til innhold

Dere som er hjemme med barna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva dere gjør på om dagene? Er dere ute hver dag? Hvilke aktiviteter/leker driver dere på med for å stimulere og aktivisere de små?

Jeg er selv hjemme med en liten en på litt over 1 år, og enkelte dager synes jeg er veldig lang og jeg tenker at jeg ikke stimulerer henne nok... Dette er de dagene vi ikke er ute, da mener jeg ute og treffer andre. Vi er jo gjerne ute på lekeplassen, men da er det bare oss to...

Vi gjør jo masse gøy! Vi leser, pusler, rydder litt, leker med lego, danser, tuller og ler, roter i skuffer og skap, tegner litt osv. Men alikevel synes jeg at det virker som om hun kjeder seg innimellom og jeg tar meg selv i gjøre det samme avogtil...

Håper noen har noen tips til hva vi kan finne på om dagene...?

Jeg venter på bhg plass, og håper å få snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! det er masse gøy å finne på når man er hjemme med barna..vi går i åpen barnehage 3 ganger pr uke, så er hun med på trening i barnepassen, en dag har vi alltid "fri", og da drar vi til byn, eller går langtur med niste osv..ellers er vi alltid ute på lekeplassen, er å handler..inne tegner vi, leser, bygger lego, lager mat osv..

men bare så det er sagt så har ikke barna vondt av å kjede seg litt heller da:) Synes det ser ut som om du gjør en kjempe fin jobb jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...