Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 eg skal få det, og kvir meg veeldi til å sette den inn!! hvordan fungerer det å få satt den inn? bruker legen lang tid?
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Selve innsettingen er gjort på ca 4.sekunder ) Jeg satte den inn 3.mnd etter fødsel, og kjente absolutt ingenting! Gyn. mente at man er bedøvet en god stund etter fødselen, og at det var derfor jeg ikke kjente noe =) Det værste med å sette den inn, er å grue seg på forhånd =)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 hehe,, ja tror det er verst, kvir meg alltid til sånn.. håper eg får mens denne uka! HATER kondomer.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Har det og ingen grunn til å grue seg. Fort gjort og fungerer kjempebra!
Skatteliten Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Hei! Jeg fikk hormonspiral etter 3 mnd. Gruet meg også på forhånd, men det gjorde ikke vondt i det hele tatt! Det er som en vanlig gynekologisk undersøkelse, og er gjort på under ett minutt! Ikke gru deg, det kommer til å gå så fint! Lykke til )
PopUp Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Kjente ingenting da jeg fikk satt den inn, men fikk mensensmerter etterpå som varte hele dagen. Dagen etter var det bra )
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 jeg har vanlig spiral jeg da.. å kjente godt at legen satte den inn..iallefall når han kleip fast limorhalsen me tang, d var ikke Godt for å si d sånn.men vart fort gjort egentlig... fikk litt mensensmerter og blødning etterpå ellers allt fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå