Gå til innhold

noen fra Asker her?


Karveloke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

jeg bor på Gjettum i Bærum. Venter en en gutt 20 feb.

En venninne av meg i Asker har termin 7 feb.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott!:)

artig å vite om flere i februar klubben:) hvordan føler dere dere nå da?

Jeg er faktisk i ganske god form:) forje svangerskap var jeg sykemeldt nesten hele tida, og det var så kjedelig. Mye bedre nå som jeg føler meg frisk og ikke kvalm eller uvel hele tida:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 50% sykemeldt nå pga svangerskapsmigrene. Så akkurat det er litt kjipt og tungt når det står på som verst. Ellers er formen ganske fin, har kjent spark i hver dag i et par uker og syntes det er fantastisk å ha en liten gutt i magen :)

Godt å høre at dine svangerskap er så ulike! Det gir meg gode håp for mitt neste, vil jo gjerne ha flere enn én.

 

Både jeg og venninnen min vurderer å melde oss på yogakurs for gravide i Asker. Er dette noe du har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja bare denne gangen, for forje gang lå jeg nesten bare på sofan...

Men går i asker på askeryoga.no tror jeg det heter. Ligger i gamle trygdegården på føyka. Er veldig fornøyd så langt! ta kontakt med de så kan du/dere kanskje begynne nå selvom kurset har gått i 4 uker...

for det er mange der med forskjellig størrelser på magen og noen har kanskje allerede født. så det blir liksom ledige plasser hele veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

da skal jeg og venninnen min prøve ut Asker Yoga i kveld kl 19.30. Gleder meg. Fikk høre at det bare var å komme innom, veldig fleksible i forhold til betaling og antall ganger - deilig når man er gravid og ikke alltid kan spå formen mange måneder fremover!

 

Du må gjerne komme og si hei om du vil "gi deg til kjenne" til en krøllete rødtopp fra Asker og med med langt brunt hår fra Bæum :)

Alltid trivelig å bli kjent med flere i nærområdet som er i samme lykkelige omstendighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

det var veldig bra! Så jeg kommer til å fortsette.

 

Dette er informasjonen jeg fikk fra yoga læreren før jeg begynte:

 

Det er løpende påmelding på kursene hos oss. Du kan fint starte på

kurset for gravide etter høstferien. Vi starter altså opp igjen uke 41

torsdag klokken 19:30 - 21:15. Slutt torsdag 13/12.

Du betaler bare for de ganger du deltar: kr 160,- per gang. Vi er således fleksible med hensyn til allmenn tilstand og termin. Vanligvis

betaler de gravide for 7 ganger (giro får du første gang du kommer) og så ser de det litt an til den tid, om de orker å være med videre. Så kan man betale de siste ganger per gang. Mange holder på med yoga helt til fødselen. Hvis dette lyder ok og du ønsker å delta på kurset, må du gjerne gi meg beskjed før du kommer.

 

Adressen er Kirkeveien 226 oppgang B. Vis a vis Føyka. Vi holder til i trygdekontorets gamle lokaler. I samme bygning som Friskis og Svettis.

 

Med vennlig hilsen

Eva - yogalæreren

 

---------------------------------------

Jeg fikk også rabatt i prisen siden jeg begynte sammen med ei venninne. Tror de kaller seg Yoga at work... Mailadressen er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, tror jeg så dere for 2 uker siden:) Men var ikke sikker da jeg var der på hvem er hvem:)

Var bortreist sist uke og kommer ikke ikveld da 2åringen var syk igår, så jeg sa til barnevakten (besteforeldre) siden pappa'r skal være med ikveld at de ikke trengte å komme til asker ikveld.

Men neste uke må jeg komme:)

For 2 uker siden var jeg der, var innerst i hjørnet mot vinduet, men lengst fra døra...

 

vi sees:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da tror jeg at jeg husker deg! Jeg var heller ikke der sist, men var der i dag. Det var veldig koselig å være der med mannen min :)

 

For 2 uker siden kunne ikke venninnen min komme alikevel, så jeg var der alene, men det var et venninnepar som var der for første gang - de lignet faktisk litt på beskrivelsen jeg ga av meg og min venninne!

 

Jeg kommer også neste gang, vi sees da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

jeg har også lyst til å starte m yoga der dere går. Trener gravidyoga i lillestrøm nå, men flytter til sætre 1 desember. Mulig jeg venter til nyåret, siden siste timen før jul er i begynnelsen/midten av desember.

 

Skal føde 20 feb. på bærum sykehus.

 

Kansje vi sees?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror vår siste gang før jul er den 13 eller 20 des...

Men det starter vel opp i januar en gang, jeg har i hvertfall tenkt å prøve å henge med så lenge jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...