Gå til innhold

Jeg savner HØNEMOR


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit åssen det står til henne? Stakkar,hun fikk jo så mye pepper...

Jeg skulle så gjerne likt å visst åssen det gikk på det terapigreiene hu skulle på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

savner henne jeg og :-(

Skrevet

hvis dere savner henne sånn så går det jo faktisk an å sende henne en personlig mld, eller oppsøke henne på de andre sidene-......!

Skrevet

har sendt henne pm for en tid tilbake jeg :-) har ikke sett henne på skravle. ikke sett henne på det andre forummet heller... men men.

virker nesten som om du ble irritert fordi vi sier vi savner henne... er ikke det lov det heller kanskje?

 

*ristepåhodet*

Skrevet

Ikke start en krangel om det nå igjen da, vær så snill!

Nå har vi hatt det hyggelig her en god stund!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...