prøvekluten+3små Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 har tatt ut og inn av oppvaskmaskina,2x klær i maskina,vaska tøybamsen til gutten min i vasken og nå lager jeg hjemmelaga kjøttkaker fra matprat.no sin oppskrift! hehhe,mon tro om jeg egner meg for bortgifting snart her;o) er jo mer enn jeg har gjort tilsammen hele resten av uka d her;o)
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Så flink du e! Jeg gifter meg med deg hvis du fortsetter sånn!!! :)
junea Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Jeg har veldig lyst på hjemmelagede kjøttkaker, bare kom hjem til meg med de:)
junea Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Har også klær som må henges opp om du er inntereser:)
prøvekluten+3små Skrevet 21. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2007 www.matprat.no hehhe,veit nemlig ikke om det blir no igjen til middag...hihi,noen måtte jo prøvesmake lissom..*stappmett*
doffine Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Jeg har klær som må vaskes prøvekluten:-))) og noe i oppvaskmaskina som skal ut... samt skifte på sengen.. Bare kom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå