Smulen&Skalken Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid. har vært hos legen i dag og fått det bekreftet. etter nesten 2 år med prøving så satt den. håper bare at alt går som det skal nå, og at smulen klamrer seg fast lykke til alle sammen! gravide og prøvere!
prøvekluten+3små Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 oi! grattis! så utrolig bra! langt på vei da tror du? lykke til på ferden...en fantastisk reise;o)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Å så fantastisk! Lykke til med spiren!
pandabjørn Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Å gratulerer så mye endelig så satt spiren..... håper du får et fint svangerskap hvor langt er du på vei??
LuRiFaXeN Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 åhh...så KOOOS...! masse,masse lykke til me din lille spire (smule)
junea Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Gratulerer så masse med en lite rumpetroll i magen din:) Om 9 måneder er du mamma:) Det er kozelig det
Spirevipp med go`gutten Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Gratulerer så mye! Vet akkurat hvordan du har det, vi prøde også i nesten to år før det klaffet for oss, skikkelig deilig følelse :-) Lykke til med svangerskapet!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 GRATULERER! du år er kjeeeempe lenger så du har virkelig fortjent det!!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Gratulerer ) Jeg kjenner at jeg er i det hormonelle hjørnet i dag, så jeg ble kjemperørt*ler* Vi brukte også tid på å få det til, og venter nå vårt andre barn. Masse lykke til!!!!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå