Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Hvor mange dager blør dere og hvor mange dager blødde dere da dere gikk på pillene? Har dere barn? Jeg fikk mensen tirsdags ettermiddag for 1 gang etter pilleslutt.vanlig syklus heldigvis:)! D hadde jeg sist også! jeg har 3 barn.Jeg har blødd mye mer enn før da jeg gikk på pillene,men likevel ser d ut til at jeg er ferdig allerede! Har ikke kommet en dråpe siden i går kveld! jeg skiftet til bind i 22 tiden,vet ikke når d stoppet opp..D kan jo selvfølgelig være at jeg har pause da..Men er vant til at jeg skal blø vanlig i 2 dager,så trappes d gradvis ned i 1-2 dager før d er helt tomt,og etter 2 dager er d nesten ingenting som kommer,bare bittelitt.Jeg trodde jeg kom til å blø mye lenger jeg nå! Har forstått d slik..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Om jeg ikke går på pillen blør jeg i 7-9 dager. Fryktelig lenge det. På pillen ca 5 - 6 dager. Og når jeg ikke går på pillen er det helt vanlig at det stopper opp en dag også kommer det tilbake.. ARGH!
Mille** Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg har sluttet på pillene og sitter å venter på mensen, skal ha den i helga. Vet av erfaring at jeg kommer til å blø masse, ha mye vondt og blø i en uke. Med piller blødde jeg ikke så mye, ganske mye bare, har nesten ikke vondt og blør i 5 dager. Gruer meg... (
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 jeg pleier heldigvis aldri ha vondt! ikke nå engang.Får håpe jeg ikke begynner å blø på nytt og blør i mange dager,uff ! kjedelig å blø!
Blue Lady Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 På pillen hoppa jeg over masse menser, men når jeg hadde det blødde jeg pittelitt i 3-4 dager. Når jeg ikke går på pillen blør jeg masse i 5-6 dager, syklus på 28 dager ca.
Hera83 Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Hei! Jeg slutta på pillene i juli. Første mens etter pilleslutt blødde jeg veldig lite. Men siste mens blødde jeg MYE. 7 dager eller noe kanskje, men problemet er mengden. Vet nå at jeg har kommet inn i syklusen min igjen, for slik var mensen før jeg begynte på pillene. Da jeg gikk på pillene blødde jeg i 5-6 dager kanskje, ikke så altfor stor mengde...
meg & to små vampyrer Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Jeg pleier å ha 8 dager uansett. Nå tok det aldri slutt og etter 14 dager er det fremdeles litt blodspor:(
Gjest Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 jeg begynte å blø igjen i ettermiddag.jeg har ikke skifte bind enda,d er ganske lite som har kommet.Heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå