prøvekluten+3små Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 har tatt ut og inn av oppvaskmaskina,2x klær i maskina,vaska tøybamsen til gutten min i vasken og nå lager jeg hjemmelaga kjøttkaker fra matprat.no sin oppskrift! hehhe,mon tro om jeg egner meg for bortgifting snart her;o) er jo mer enn jeg har gjort tilsammen hele resten av uka d her;o)
Frukten og To små Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 skikkelig husmor du ja! flink du er, godt med hjemmelagde kjøttkaker Hva vasket du bamsen hans på? har en som jeg skal vaske, men er ikke noe vaske anvisning... er så redd for at den skal bli deformert etter en omgang i maskinen.
prøvekluten+3små Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 du,det sto 30 grader overflatevask på den,men jeg bada han i vasken og vridde godt opp etterpå jeg..vaska med sjampo og milo..tørr ikke ta den i maskina,for man får ikke kjøpt slike bamser igjen om man skulle være så uheldig...og da blir det landesorg her,kan jeg love!
pandabjørn Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 så flink du har vært da, jeg eier ingen energi om dagen har slitet med vondt i ryggen helt øverst akkurat som den har låst seg...har vært hos kirkopraktoer 2 ganger denne uka! skal tilbake til tirsdag så jeg håper jeg blir bra snart......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå