Mulle :) Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Har en god del å ta ja :S Huff hater rydding og vasking.. Utsetter det heeeele tiden (
*Rutletutt* Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Ja, det er kjipt med alt som venter på en. Jeg tok faktisk helgevasken i morges før Milla våknet - var feridg å vaske huset kl ni! Aldri skjedd før...utrolig hva en klarer på bare en times søvn;o/
Mulle :) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Oii lyst å sende over litt motivasjon til meg og?? Flink du har vært da.. Ja kjedelig med lite søvn.. Er hun mye urolig??
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Ja du sier noe der ... burde vel egentlig begynt for lengst jeg å ... men orker ikke bevege meg ut av sofaen før Celine våkner etter luren sin. Men da skal jeg være flink
*Rutletutt* Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 *sender masse motovasjon-støv* Ja, jeg måtte bare ta det da - stod opp for å ordne storebror til bhg, så da kunne jeg like gjerne bli ferdig med det;o) Ja, hun har kolikk, og i natt var det veldig ille....men jeg kommer nok ikke til å merke søvnmangelen før i ettermiddag - pleier å slå til da:o(
Mulle :) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2007 Åhh kjedelig da ( Har du prøvd de dråpene som de selger på apoteket? mot luftsmerter?
*Rutletutt* Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Ja, hun får Minifom-dråper før hvert måltid + fenikkelte og sukkerdråper. Går til kiropraktor også, så ha et lite håp om at det skal hjelpe.
Mulle :) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2007 Ja håper det virker fort da. Slitsomt med kolikk baby.. Min søster fikk det også.. Og no har han begynt å finne formen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå