Dollywood Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 jeg har altfor mye............. skjemmes nesten når jeg tenker på, sliter med å finne steder å oppbevare alt, og mye bruker jeg jo ikke, favorittene går liksom igjen. mange kjøp jeg kunne spart meg for....
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Har litt topper og gensere, men bare 2-3 par bukser som passer. To par brukssko (gore-tex joggesko og vintersko) og slippers, sandaler og to par finsko. Og to vesker, fått begge.
Nyseryllikberta Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Ja. Har akkurat fyllt en søppelsekk med ting som skal ut av huset nå.. Har nok for mye ja, rekker ikke bruke alt.
*Rutletutt* Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Ja, altfor mye...må ta meg en utsortering snart...mye jeg ikke bruker lenger. Jobbet i mange år på Vero Moda/Only så kjøpte myyyye klær da. Sko har jeg ikke så mye av, men har endel vesker.
Bea-79 Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Jeg er nok ganske rar:) Får dårlig samvittighet når jeg kjøper noe til meg selv..
KariMari Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Synes jeg ikke, Bea. Det får jeg også:-) Spesielt når det er noe jeg egentlig ikke trenger....... Egentlig litt teit, for det trenger ikke være dyre kjøp eller mange. Men likevel...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Har 6 sekker med tøy som skal til gjenvinningssentralen nu. Må bare få de ut av boden og inn i bilen. Det skal jeg gjøre i dag... de har stått der alt for lenge.
Vesle mor Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Uff, jeg har selv altfor mye.. har ryddet bort sommerklærne,for å få plass til høst klærne mine.. har bært opp 3sekker med sommerklær på loftet.. Bare elsker sko og vesker også.. men klarer ikke å kaste noe:-( Må bare slutte å kjøpe ting til meg selv.. trenger det ikke.. men jeg elsker å bytte på sko/veskerog jakker...
___ Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Ikke så veldig mye egentlig. Har 3 vanlige bukser, 2 treningsbukser og en jaktbukse. 1 allværsjakke, 1 høst/vårjakke, 2 vinterjakker og en skianorakk, 2 ullgensere og selvfølgelig noen topper, gensere og undertøy + litt pentøy. Av sko har jeg treningssko, vandrestøvler, skistøvler, joggesko, 2 par hverdagssko, 2 par sandaler og et par pensko foruten bunadsko, tøffler og gummistøvler. Vesker bruker jeg ytterst sjelden, så det har jeg bare 2 av. Selv om jeg ikke føler jeg har så veldig mye ble det jo en lang liste når jeg satte det opp sån da ;-). De fleste tingene blir jevnlig brukt. Det er sjelden jeg trenger å kaste noe før det er utslitt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Jeg tror jeg har flere jeans enn du har klesplagg tilsammen Poamin. *går å skammer seg*
___ Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 Jeg får vel si at jeg regner med at du ser ganske mye flottere ut enn meg da. Det er ikke nødvendig å pynte seg mye i det yrket jeg har ;-).
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 Det tror jeg nok ikke at jeg gjør bare fordi jeg har flere jeans altså. Og vettu hva, det tristeste er at jeg har yrke der man bruker uniform så jeg trenger de ikke i jobbsammenheng heller. :s
Mille** Skrevet 21. september 2007 #13 Skrevet 21. september 2007 Nja, hadde jeg ikke vært så flink til å kvitte meg med det jeg ikke bruker mere så hadde jeg nok hatt masse! Men jeg har opprydding i klesskapet hver vår og høst og kaster eller gir bort det jeg ikke trenger/bruker. Har vel egentlig nok klær, men kunne tenkt meg flere støvletter f.eks., synd det er så dårlig utvalg her, bare to skobutikker. Kommer heldigvis 2 til om ett år ca har jeg forstått. Har egentlig nok vesker, men kunne tenkt meg en stor brun veske, har bare ikke funnet den enda. ;o)
Mille** Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 Slipper heldigvis å slite ut mine egne klær på jobb, bruker uniform. ;o)
trøndermamma Skrevet 21. september 2007 #15 Skrevet 21. september 2007 Sko har jeg litt av og vesker....klarer liksom aldri å kaste noen av dem. Har et yrke hvor jeg bruker mine egne klær, men er ikke så veldig flink til å følge med på siste mote så jeg kjøper ikke så mye. Går litt i rykk og napp...plutselig kan jeg handle mye en uke og så kan det gå 1 mnd til neste gang. Har god plass i skapet som regel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå