Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Når man ser bort fra julebudskapet - men kosentrerer seg om gave styret med jula, mener jeg at den kommer på feil tidspunkt. Vi har allerede kjøpt alt av ulltøy, votter, utedresser, cherrox, Vintersko etc til ungene - før desember. Og om det har kommet masse snø før jul - så har de jammen fått akebrett også. Det er for tidlig til å kjøpe vårklær. Så hva skal man kjøpe/ønske til ungene da ? Jeg synes det er greit å få en "fornuftig" ting og en leketing til ungene, men det er ikke så lett å finne ut hva jr trenger. (Klart det går an å gjøre en vri med å gi bort til veledig formål etc. ) Tenk om jula hadde kommet nå i oktober i stedet :-) (er klar over at dette er er et luksus og overflod "problem" - men dog)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 He he, enig =) Jeg har i tillegg en med bursdag i desember og en som fyller 1 år i januar...
er det muuulig Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 haha dette tenkte jeg selv for senest 20min siden..... minsta trenger egentlig ingenting....eller ull-bodyer er jo kjekkt da...men skal man ønske det hos alle så blir det jo for mange bodyer... størsta trenger bare bukser....og da er jo 2-3 bukser nok...og de må jeg kjøpe uansett før jul for de andre begynner å bli rimelig korte.... leker er her i overflod.... så i år tenker jeg at størsta får ønske seg selv...legger meg ikke oppi....hihihi og minsta får ønske seg fornuftige ting....men forslag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå