Pampers123 Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Søkte på det og fant ut at det var et jentenavn, men vi tenkte til gutt.. Hva synes dere om navnet?
anonymmm Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Nei, det synes jeg ikke er fint, verken til gutt eller jente. Sorry
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 ene kinoen i trondheim heter Nova.. så her får du ett nei;) Noah er likt, og ganske fint!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Hehe det var det første som slo meg å, Nova kino:P
prøvekluten+3små Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 det heter kinoen her i byen..så nei..hehhe,ikke villet kalt hverken gutt eller jente nei trur jeg
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Hadde kanskje vært finest til jente, men kan vel også gå til gutt... Hva betyr navnet? Stjerne, eller noe sånt? Lykke til - liker dere navnet så er vel saken grei?!=)
pandabjørn Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 synes navnet passer til ei jente og ikke til en gutt synes det er et fint navn
junea Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Nei da ville jeg heller ha kalt ungen min noah! Men ikke hør på meg:) hehe
Gjest Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Nei, ikke fint. Super Nova, Brio Nova - forbinder ikke det med et navn.....
Snøfnugg75 Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Nova er også namnet på eit funkband. Sorry, det funkar ikkje.
Pampers123 Skrevet 21. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2007 Takk for innspill! Vi finner ikke guttenavn.. Må jo passe med storebrors og da. Er så usikre.. Blæææh. Får håpe det kommer ei jente for det navnet har vi klart
Gjest Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 syntes Nova er et kjempe fint navn jeg og passer godt til Theo MEN må nok desverre si meg enig med disse over at det er et jentenavn... er ganske vanlig, eller mer brukt navn i Sverige - og da som jentenavn....
Amalie har blitt storesøster:) Skrevet 21. september 2007 #15 Skrevet 21. september 2007 Jeg synes Nova er veldig fint, men som jentenavn,
Truseprinsesse Skrevet 21. september 2007 #16 Skrevet 21. september 2007 "You know my friends call me Nova - after Casanova"
Gjest Skrevet 21. september 2007 #17 Skrevet 21. september 2007 Jeg synes faktisk det var et fint navn, jeg. Til og med på gutt. Men det er kanskje fordi jeg har sett American Pie (som hun over) og forbinder det med gutten der.
Feliz31 Skrevet 21. september 2007 #18 Skrevet 21. september 2007 Nova høres ut som Nora bare med en skirvefeil, Tenker ikke gutte navn i det hele tatt jeg, ei heller på jente etter min smak.
lille-persille Skrevet 21. september 2007 #19 Skrevet 21. september 2007 Synes det er nydelig, men sleng på et vanlig navn bak, så kan han velge når han blir større... Nova Christian, hi
ambumamma Skrevet 21. september 2007 #20 Skrevet 21. september 2007 noen fine guttenavn: phillip mathias lacas noah leon de tre sidte syns jeg passer godt til theo også. men nova blir helt feil for meg :-)
ambumamma Skrevet 21. september 2007 #21 Skrevet 21. september 2007 hehe skulle selvfølgelig stå lucas
akasie timotei Skrevet 21. september 2007 #22 Skrevet 21. september 2007 Er du helt på styr den stakkars ungen skal hete det hele livet!!!
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 21. september 2007 #23 Skrevet 21. september 2007 Tenker på insulin når jeg hører det navnet..... =)
Little Dreamer Skrevet 22. september 2007 #24 Skrevet 22. september 2007 video nova.film utleie... litt søtt og på en måte...casanova...ja ja vanskelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå