Gå til innhold

Navnet Nova.. Er det fint..?Trenger synspunkter :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte på det og fant ut at det var et jentenavn, men vi tenkte til gutt..

Hva synes dere om navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke er fint, verken til gutt eller jente. Sorry :)

Skrevet

ene kinoen i trondheim heter Nova.. så her får du ett nei;)

Noah er likt, og ganske fint!

Skrevet

det heter kinoen her i byen..så nei..hehhe,ikke villet kalt hverken gutt eller jente nei trur jeg

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hadde kanskje vært finest til jente, men kan vel også gå til gutt...

Hva betyr navnet? Stjerne, eller noe sånt? Lykke til - liker dere navnet så er vel saken grei?!=)

Skrevet

synes navnet passer til ei jente og ikke til en gutt :)

synes det er et fint navn

 

Skrevet

Nei da ville jeg heller ha kalt ungen min noah!

Men ikke hør på meg:) hehe

Skrevet

Nei, ikke fint. Super Nova, Brio Nova - forbinder ikke det med et navn.....

Skrevet

Nova er også namnet på eit funkband. Sorry, det funkar ikkje.

Skrevet

Takk for innspill!

Vi finner ikke guttenavn.. Må jo passe med storebrors og da.

Er så usikre.. Blæææh.

Får håpe det kommer ei jente for det navnet har vi klart :)

Skrevet

syntes Nova er et kjempe fint navn jeg og passer godt til Theo MEN må nok desverre si meg enig med disse over at det er et jentenavn... er ganske vanlig, eller mer brukt navn i Sverige - og da som jentenavn.... :D

Skrevet

Jeg synes Nova er veldig fint, men som jentenavn,

 

Skrevet

"You know my friends call me Nova - after Casanova"

Skrevet

Jeg synes faktisk det var et fint navn, jeg. Til og med på gutt. :) Men det er kanskje fordi jeg har sett American Pie (som hun over) og forbinder det med gutten der. :)

Skrevet

Nova høres ut som Nora bare med en skirvefeil, Tenker ikke gutte navn i det hele tatt jeg, ei heller på jente etter min smak.

Skrevet

Synes det er nydelig, men sleng på et vanlig navn bak, så kan han velge når han blir større...

 

Nova Christian, hi

Skrevet

noen fine guttenavn:

phillip

mathias

lacas

noah

leon

 

de tre sidte syns jeg passer godt til theo også. men nova blir helt feil for meg :-)

Skrevet

Er du helt på styr den stakkars ungen skal hete det hele livet!!!

Skrevet

Tenker på insulin når jeg hører det navnet..... =)

Skrevet

video nova.film utleie...

litt søtt og på en måte...casanova...ja ja vanskelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...