Frk. Molly Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Jeg grudde meg veldig til å fortelle eldtstejenta at vi ventet en ny lillesøster/lillebror. Har en på 1,5 år, som helst er en pest og en plage for henne for tida! Hun tok det kjempefint, og strålte faktisk ganske. Ett par dager senere kommer det en tankefull kommentar: Mamma, det er så rart å tenke på.....alt det som jeg har savnet med "lillebror", skal vi nå få oppleve igjen! Synes det var veldig søtt sagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå