Gå til innhold

1 år i dag....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta mi blir ett år i dag...hurra!!!

Sitter her å gråter faktisk,har så rare følelser for denne dagen..

Degen for litt ettertanke kanskje..?!

Tenker tilbake på fødselen i fjor,den var ille...holdt på i 37 timer,og når hun endeli kom ut var hun kjempe medtatt...de tok hun med seg på et annet rom..fikk ikke hilst på henne engang før de hastet avgårde..

Det var ille..

 

Men alt gikk nå bra tilslutt,og dette året med jenta mi har vært det fineste i hele mitt liv..

Er så gla for å ha fått denne hærlige jenta..

Hun er virkelig alt for meg..

 

*litt sentimental*

...men veldig gla da... :))

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med jenta.. sukk, 1 mnd og 4 dager til det er min tur til å sitte å sippe over at lille babyen min er blitt stor:)

Skrevet
:o))Gratulere så masse med dagen. Håper det blir en fin dag for prinsessen
Skrevet

HURRA!!!!!!

flott at alt gikk bra med dere:)

 

 

Ikke så lenge til snuppa mi er 1år.. snodig at det går så fort..... litt dumt...;)

 

Kos dere masse i dag:)

 

Bursdagsklemmer

 

 

Skrevet

Gratulerer med 1-åring... er en følelsesladet dag ja... husker jeg gikk rundt med klump i halsen og tårer i øya hele dagen nesten.. hehe :)

Skrevet

Hu ligger å sover nå,lader opp til feiring i ettermiddag... :))

 

Takker for gratulasjoner... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...