Tomine is my star Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Lille jenta mi blir ett år i dag...hurra!!! Sitter her å gråter faktisk,har så rare følelser for denne dagen.. Degen for litt ettertanke kanskje..?! Tenker tilbake på fødselen i fjor,den var ille...holdt på i 37 timer,og når hun endeli kom ut var hun kjempe medtatt...de tok hun med seg på et annet rom..fikk ikke hilst på henne engang før de hastet avgårde.. Det var ille.. Men alt gikk nå bra tilslutt,og dette året med jenta mi har vært det fineste i hele mitt liv.. Er så gla for å ha fått denne hærlige jenta.. Hun er virkelig alt for meg.. *litt sentimental* ...men veldig gla da... )
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 gratulerer med jenta.. sukk, 1 mnd og 4 dager til det er min tur til å sitte å sippe over at lille babyen min er blitt stor:)
Mille** Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Gratulerer så mye med 1 års dagen! )
nr2eprins Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 ))Gratulere så masse med dagen. Håper det blir en fin dag for prinsessen
Johanne B Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 HURRA!!!!!! flott at alt gikk bra med dere:) Ikke så lenge til snuppa mi er 1år.. snodig at det går så fort..... litt dumt... Kos dere masse i dag:) Bursdagsklemmer
katlinka Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Gratulerer med 1-åring... er en følelsesladet dag ja... husker jeg gikk rundt med klump i halsen og tårer i øya hele dagen nesten.. hehe
Tomine is my star Skrevet 21. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2007 Hu ligger å sover nå,lader opp til feiring i ettermiddag... ) Takker for gratulasjoner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå