Gå til innhold

Vi har 25.000,- i regninger denne måneden!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk helt sjokk da jeg innså det i går. Er det virkelig mulig å ha så mye? Det verste er at dette kun omfatter huset, strøm, bilservice og linser til både sambo og meg, så det er jo ikke sløsing heller. Ja, ja... Bedre lykke neste måned... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det var mye! hadde vi fått det tror jeg jeg hadde fått litt panikken altså... hehe har et regningsbusjett på 16000 + 4000 til sparing... og noe mer enn det klarer vi ikke. men mye av sparingen går til uforutsette regninger da... bedre lykke neste gang ja=)

Skrevet

uff, det blir fort penger av det ja.....ikke noe særlig de mnd som alt kommer på en gang, sånn som gjerne mars mnd....

men, en kommer jo igjenom det også på et vis.....

lykke til :-)

Skrevet

oisann, da hadde det blitt fastekur på oss den mnd.. det er jo omtrent hele inntekten vår..hehe

Skrevet

Dæven! *rekker over kronen som mest gjeldstyngede*

Skrevet

Hehe.. de månedene vi kun har 25000 er absolutt gode måneder!

Skrevet

Hehe, nettopp kjøpt oss hus skjønner du, så har vi ikke fiksa helt på lånet enda. Håper ikke det blir slik neste mnd nei

Skrevet

Vi har 23 000 i faste utgifter hver mnd. Så kommer strøm, telefon, og uforutsette regninger utenom!

Skrevet

Vi har kun 22.000,- denne mnd. Pga. Baksmell. Så gleder meg til neste mnd. ; )

Skrevet

det er sånn ca det vi har hver mnd.. og neste mnd får vi vite hvordan det har gått på skatten vår... gruer meg...

Skrevet

har det vært mnd vi å..om ikke mer

Skrevet

For oss er det helt vanlig med 30 000 i faste utgifter - da inkl. matbudsjett.

Skrevet

Hmm, ikke for at dette skal en bli en konkurranse, men jeg har ca. 19000 i faste utgifter hver mnd, uten mat. Og jeg er alene med 1 barn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...