Suss@ med 3 gutter Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Er det noen som har mye bekkenløsning som har funnet ut hvordan de skal føde?? Jeg er ennå på 2.trim 27 uker men har begynt så smått og tenke på det.. men er det noen som har erfaringer eller dette planlagt?? Takker for svar:)
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Det jeg kan si er at de ällerfleste blir mye bedre og kanskje til og med kvitt bl i løpet av 3. trimester. Jeg har slitt mye med bl helt fra uke 11. Jeg er nå i uke 39 og har nesten ikke merket noe til det på flere uker. Jeg har ikke erfaringer med å føde med bl, men vet at man anbefaler å føde mens man ligger på siden. Tror nok dette er noe jm kan fortelle deg mer om å vise deg gode fødestillinger for deg. Lykke til!
Rakri Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg har hørt at ks kan være vel så dumt for bekkenet enn vanlig fødsel. Hadde jo tenkt det var en bra løsning siden det er så vondt å spre beina. Mange ulike erfaringer her, så det må vel vurderes individuelt. Jordmor har ganske sikkert forslag til fødestillinger som belaster bekkenet mindre. Er også veldig spent ang fødselen, og håper å få diskutere det på kontroll nå på onsdag. Tvilling en ligger i sete, og må si jeg er skeptisk til å starte med setefødsel. Kanskje han snur seg, eller den andre presser seg nærmest åpningen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå