Gå til innhold

dere som har litt peiling på EL, sykluser osv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så lenge siden jeg har hatt mensen nå, så jeg husker ikke. fødte for 6 uker siden. de siste dagene har jeg hatt litt murringer, som jeg pleier å få før mensen kommer. har også hatt litt slim, som jeg lurer på om kan være el slim. tror dere mensen kommer nå? går bare og venter på at mensen skal komme så jeg kan sette inn p-staven.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke umulig, nei. Har hatt det sånn selv i noen uker....før mensen kom i går. Er 8 uker siden fødselen og jeg fullammer...skuffa, ja:o( Tok 9 mnd før jeg fikk den igjen etter forrige fødsel.

Skrevet

jeg bare håper jeg får mensen nå. liker virkelig ikke de kondomene. og p-staven må settes når jeg har mens

Skrevet

Ja, da får jeg krysse fingeren for at TR er på vei;o) Jeg kunne klart meg uten henne en stund merker jeg...sliter så voldsomt med mensesmerter:o(

Skrevet

ja det sliter jeg også veldig med. er avhengig av paracet for å komme meg gjennom uken. det er noe dritt. var mye bedre da jeg gikk på p-sprøyten. hadde ikke mensen i 4 år. det var deilig det.

Skrevet

Hjelper ikke med annet enn Cataflam for meg (reseptbelagt), men er usikker på om jeg kan ta de når jeg ammer....men legen skulle ringe meg opp igjen senere i dag ang det *kryss fingrene*.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...