vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 og hvordan blødde dere? og gikk det bra? fikk tanta til tiden, 1 dag etter, og er på 4.dagen nå. fikk se på innvendig ul igår at jeg er gravid og pos test hos gyn... men ikke pos test hjemme og er på nest siste dag om jeg hadde hatt vanlig besøk...
Plutselig_gravid Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Har en venninne som ikke fant ut at hun var gravid før hun var noenogtyve uker på vei. Dette nettopp fordi at hun fikk "mensen" til rett tid hver måned og derfor ikke tenkte tanken på at hun kunne være gravid. Hun blødde som en vanlig mens - og alt gikk bra.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 ¨tusen takk det er nettopp det jeg gjør skjønner du...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Å herregud,nå ble jeg nervøs asså Jeg tok siste pillen på brettet på mand,og ventet og ventet,men den kom i natt. Jeg begynte nesten å lure liksom. Men etter det du skrev ble jeg ennå mere nervøs. Hva var det som gjorde at du alikevel tok en test selv om du fikk mensen??? Jeg ønsker egentlig ikke å være gravid nå.Men er nok heller ikke det da;)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 21. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2007 jeg var hos gyn igår for å begynne på utredning siden vi har prøvd i over 1 år på å bli gravide.. så når gyn tok innvendig ul for å sjekke meg oppdaget han at jeg var i et tidlig svangerskap,... men iogmed jeg er på dag3 i syklusen og trodde jo IKKE jeg var gravid så er jeg redd nå for å miste... skal ikke tilbake før 3 okt liksom. han tok test av meg som var positiv...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Oki skjønner. Men da brukte du ikke prev liksom.. Jeg går nemlig på p piller;)
Neijasså... Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Med nr 2 fikk jeg "mensen" 2 uker for sent (i forhold til 28 dagers syklus, men akkurat 2 uker etter EL). Hadde da kraftig blødning i 8 dager, mot vanlog ca 5. Spottet også i en ukes tid ca 4 uker etter dette og testet positivt da. Viste seg at jeg da var 8 uker på vei (10 etter menstermin, men den var feil pga lang syklus). Resultatet er nå snart 6 mnd og sitter på fanget mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå