Gå til innhold

Til dere som kaller andre her inne for dårlige mødre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...idioter og skjeller folk ut for deres valg av hvordan de gjør ting med babyene deres:

Hvis ei venninne spør om samme ting, skjeller dere da venninna ut, kaller henne for elendig mor m.v?

Hvis ikke, hvorfor gjøre det her? Merkelig form for tilfredsstillelse i så fall....syk form for tilfredsstillelse.

Hilsen en som HAR fått kjeft her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjeller ikke ut folk her inne, men kan fint finne paa aa utale meg naar folk snur bilstolen uten grunn.

Vi har selv snudd bilstolene, men det er fordi vi faktisk kun faar kjeopt fremovervendt her. tok med fra Norge, men den ble oedelagt under flyreisen, 2 ganger faktisk og da gav vi opp.

Gjoer det samme med venner, gir beskjed hvis de spoer eller kommer med utsagn som naa har de snudd stoeln fordi de ville det. Da spoer jeg om de virkelig vet forskjellen paa fremovervendt og bakovervendt ?

Men aa kalle folk for idiot syns jeg er unoedvendig uansett !!!

Skrevet

Jeg skjeller heller ikke ut folk, men jeg sier hva jeg mener, akkurat som jeg ville gjort det hvis venninnene mine hadde spurt meg. Når de spør skal de få svar, og når de ikke gjør det så gidder ikke jeg å si noe heller.

Skrevet

Dårlig gjort og kalle folk for dårlig mor....ingen som er en perfekt mor....

Skrevet

Det er sant at ingen er perfekte, men det betyr ikke at det ikke finnes dårlige mødre. Dårlige mødre er mødre som enten ikke greier eller ønsker å gi det barnet trenger og har rett på, f.eks. trygghet (i bil) næring slik at barnet kan vokse osv.

Skrevet

Og her går vi igjen....... Ingen her inne som kaller andre for dårlig mor. Man kaller seg selv for det her inne. typen "ja, ja, jeg er vel en dårlig mor jeg da". Ta heller til dere lærdom, og bli en bedre mor. Utrolig teit!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...