Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 ...idioter og skjeller folk ut for deres valg av hvordan de gjør ting med babyene deres: Hvis ei venninne spør om samme ting, skjeller dere da venninna ut, kaller henne for elendig mor m.v? Hvis ikke, hvorfor gjøre det her? Merkelig form for tilfredsstillelse i så fall....syk form for tilfredsstillelse. Hilsen en som HAR fått kjeft her.
Musemor med tre søte små Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Enig med deg. Enkelte her inne har det med å kjefte huden full på de som ikke gjør ting på 'deres måte'.
Bægge dætern Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 du har sikker blitt urettferdig behandlet som mange andre her.. Men til spm ditt vil jeg svare at når mine venninder spør om råd eller om hvordan jeg gjør ting så svarer de aldri at jeg er hysterisk eller trekker i tvil om det er mulig å gjennomføre. sammtidig vil jeg legge til at jeg ikke har venninder som har radikalt annerledes syn på oppdragelse og barnepleie enn meg, og sånn er det vel for de fleste, vi omgir oss med mennesker som er ganske like oss selv........her inne derimot treffer man jo msk og meninger fra helt andre "planeter" enn en selv og jeg må ærlig innrømme at jeg noen ganger synes synd på barna deres og ofte dem selv også. det er jo ingen grunn til å skjelle ut folk, man burde kanskje ikke svare på de utsagnene man blir mest overrasket eller provosert av........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå