Ja jeg er anonym Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Skal ha selskap neste helg og tenkte bl.a. å bake kanelboller. Kan jeg gjøre dette i dag og så legge det i fryseren når det har hevet ferdig og egentlig skal inn i ovnen? Grunnen til at jeg ikke vil steke de og så fryse er fordi jeg har så innmari dårlig erfaring med gjærbaksten min som jeg baker på forhånd.. Det blir alltid knallhardt og tørt, men helt OK samme dagen som jeg baker det. Derfor tør jeg ikke å steke de før det skal spises
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 tror de blir nokså flate da altså... men vet ikke. kanelboller er jo helt supre å steke, fryse ned og bare putte de i ovene for å tine de i 5 min eller noe. Blir varme og myke. Iallefall ikke tørre.
It's all about me Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Tror nok ikke det er så bra nei. Men hvorfor ikke heller halvsteke??
Ja jeg er anonym Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2007 Ja, går det greit å halvsteke så er kanskje det løsningen Takk takk!
Ja jeg er anonym Skrevet 21. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2007 Tusen takk! Og spesielt til tipset om ekstra gjær... det hadde jeg aldri tenkt på
Espoir Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Det går ihvertfall an å fryse pizzadeig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå